مرور دوره 3, شماره 11 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزیابی کیفی پوروتال های نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر اساس الگوی ارزشیابی کیفی وب.کیو.ای.ام
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-07-23)هدف پژوهش حاضر بررسی و ارزیابی کیفی پورتالهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر اساس الگوی ارزشیابی کیفی وب کیو. ای. ام. است.نوع پژوهش کاربردی و روش پژوهش حاضر، پیمایشی – توصیفی بود. جامعه آماری پژوهش ، پورتال های نهاد ...
-
تحلیل مفهومی مدل دیجی کوال بر اساس چارچوب نظری پنج -اس در کتابخانه های دیجیتالی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-07-23)هدف: هدف پژوهش حاضر، تطابق مدل ارزیابی دیجی کوال با چارچوب نظری پنج- اس در مفاهیم کتابخانه ی دیجیتالی است. روش: پژوهش از نوع کاربردی و به روش تحلیل محتوای کیفی به ارزیابی مدل دیجی کوال و چارچوب نظری پنج- اس پرداخته است. ...
-
بررسی وضعیت استقرار پذیری مولفه های مدیریت دانش در راستای توسعه برنامه های مدیریت بحران خشکسالی از دیدگاه بهره برداران کشاورزی استان کرمان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-07-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی وضعیت استقرار پذیری مؤلفههای مدیریت دانش در راستای توسعه برنامههای مدیریت بحران خشکسالی از دیدگاه بهرهبرداران کشاورزی استان کرمان بود. این پژوهش از نوع کاربردی و به روش پیمایش با رویکرد توصیفی ...
-
بررسی ارتباط بین فرآیند تبدیل دانش با نوآوری و خلاقیت در بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-07-23)هدف این تحقیق بررسی رابطه بین فرآیند تبدیل دانش با نوآوری و خلاقیت در بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل بود. نوع تحقیق، توصیفی همبستگی بود. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل به تعداد ...
-
هوش معنوی و سلامت روان در کتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-07-23)هدف: این پژوهش با هدف سنجش رابطه هوش معنوی با سلامت روانی در بین کتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی انجام شده است. حاضر یک تحقیق توصیفی – پیمایشی بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه 210 نفر از کتابداران شاغل در کتابخانههای ...



