نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخانخانی‌زاده, هنگامهfa_IR
dc.contributor.authorباقری, سحرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:46:12Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:46:13Z
dc.date.available1399-07-09T03:46:12Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:46:13Z
dc.date.issued2012-09-22en_US
dc.date.issued1391-07-01fa_IR
dc.date.submitted2012-04-11en_US
dc.date.submitted1391-01-23fa_IR
dc.identifier.citationخانخانی‌زاده, هنگامه, باقری, سحر. (1391). اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری, 2(1), 43-52. doi: jld-2-1-91-7-3fa_IR
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/jld-2-1-91-7-3
dc.identifier.urihttp://jld.uma.ac.ir/article_110.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/247635
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر مطالعه ی اثربخشی خودآموزی<br />کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی بود. روش پژوهش حاضر<br />آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل<br />می باشد. جامعه ی پژوهش شامل کلیه ی دانش آموزان دختر با<br />ناتوانی یادگیری پایه ی چهارم و پنجم ابتدایی در مرکز ویژه<br />90- ناتوانی های یادگیری شهر قزوین در سال تحصیلی 91<br />می باشد. 20 دانش آموز به صورت در دسترس انتخاب و به<br />صورت تصادفی در گروه های آزمایش و کنترل جایگزین شدند.<br />ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه ی سازگاری اجتماعی بود. نتایج<br />آزمون تحلیل کوواریانس پس از تعدیل اثر پیش آزمون نشان<br />داد که خودآموزی کلامی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان با<br />ناتوانی های یادگیری تأثیر مثبت دارد. یافته های این پژوهش را<br />می توان در کارهای آموزشی و مشاوره به کار برد.fa_IR
dc.format.extent112
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه محقق اردبیلیfa_IR
dc.publisherUniversity of Mohaghegh Ardabilien_US
dc.relation.ispartofناتوانی های یادگیریfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Learning Disabilitiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/jld-2-1-91-7-3
dc.subjectخودآموزی کلامیfa_IR
dc.subjectسازگاری اجتماعیfa_IR
dc.subjectناتوانی های یادگیریfa_IR
dc.titleاثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی روان‌شناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی رودهنfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس مرکز مشاوره، دانشگاه پیام‌نور استان مرکزیfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue1
dc.citation.spage43
dc.citation.epage52


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد