مرور دوره 9, شماره 1 بر اساس موضوع "آموزش مستقیم درک مطلب"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-11-22)این پژوهش با هدف اثر بخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان انجام شد. روش پژوهش نیمه تجربی از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری شامل ...



