دوره 6, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مقایسهی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-02-19)پژوهش حاضر با هدف مقایسه پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی انجام شده است. روش پژوهش توصیفی از نوع علی- مقایسهای است. جامعه آماری این پژوهش، تمامی دانشآموزان 6 تا 12 سال مبتلابه نارساخوانی ...
-
اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-02-19)هدف این پژوهش مقایسهی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک رایانه و یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل های دانشآموزان دارای اختلال ریاضی در مقاطع سوم و چهارم دبستان بود. جامعه ی آماری این پژوهش، شامل دانشآموزان ...
-
تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-02-19)در پژوهش حاضر، تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیهی دانشآموزان پسر نارساخوان پایه دوم ابتدایی شهرستان خاش بودند. نمونه ...
-
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-02-19)هدف کلی پژوهش شناسایی تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلال های ویژه یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدایی بود. روش تحقیق از نوع علی- مقایسهای و جامعه آماری دانشآموزان پایه اول تا سوم ابتدایی استان همدان را شامل می ...
-
مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-02-19)هدف این مطالعه مقایسهی بهزیستی روانی و خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی بود. این پژوهش یک مطالعه مقایسهای و از نوع مورد-شاهدی است. جامعه آماری پژوهششامل کلیه مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و ...
-
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-02-19)پژوهش حاضر، با هدف بررسی اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتیبر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی انجام شد. این پژوهش با یک طرح شبه تجربی، با روش طرحهای تک آزمودنی A-B با گروه کنترل و دسته درون سریها ...



