مرور دوره 4, شماره 3 بر اساس موضوع "نارساخوانی"
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2015-05-22)هدف این مطالعه بررسی اثربخشی آموزش دونیمکره مغز بر خودپنداره و مهارتهایاجتماعی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی بود. این پژوهش، آزمایشی و از نوع پیشآزمون ...
-
اثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2015-05-22)نارساخوانی بیشترین درصد دانش آموزان ناتوان یادگیری را به خود اختصاص میدهد؛ حافظهی فعال نیز یکی از عوامل مهم در امر یادگیری است که این دانش آموزان در آن ضعف شدید دارند. از این رو مطالعه ...
-
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2015-05-22)هدف پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چندحسی فرنالد بر پیشرفت مهارتهای خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان ...



