مرور دوره 1, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2012-06-21)پژوهش حاضر با هدف اثربخشی نقاشی درمانی درکاهشپرخاشگری دانشآموزان دختر نارساخوان انجام شد. جامعه یآماری پژوهش، شامل کلیه ی دانشآموزان دختر نارساخوان مراجعهکننده به مراکز اختلالات یادگیری شهر کرمانشاه بود ...
-
بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2012-06-21)پژوهش حاضر توان آزمون بندر-گشتالت را در پیش بینیابتلاء به ناتوانی خواندن و دیکته ی کودکان پیش دبستانی تهرانبررسی کرده است. این تحقیق برای دستیابی به آزمونی جهتتشخیص کودکان نیازمند درمان ناتوانی خواندن و ...
-
بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2012-06-21)یکی از مشکلات شایع در مدارس ابتدایی خواناییدست خط دانش آموزان است. هدف پژوهش حاضر بررسیعوامل مؤث ر بر این خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتداییاست. روش انجام این پژوهش توصیفی– پیمایشی و نمونه یآماری ...
-
مقایسه و تحلیل خطا های نوشتاری در دانش آموزان پسر عادی و نارسا نویس دوره ی ابتدایی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2012-06-21)هدف این پژوهش مقایسه و تحلیل خطاهای نوشتاری دردانش آموزان پسر عادی و نارسانویس دوره ی ابتدایی بود. به منظورانجام این پژوهش ابتدا دو منطقه از بین مناطق آموزش و پرورششهر تهران ، وسپس 6 مدرسه ی ابتدایی پسرانه ...
-
مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2012-06-21)هدف این مطالعه، مقایسه ی باورهای خودکارآمدی وانگیزه ی پیشرفت در میان دانشآموزان با و بدون ناتوانییادگیری بود. این پژوهش از نوع مقطعی- مقایسهای است.جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی دانشآموزان مقطع
-
نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2012-06-21)هدف این مطالعه ، بررسی نقش عز ت نفس و اضطراب امتحاندر پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضیبود. روش این پژوهش از نوع همبستگی است . نمونه ی این پژوهش 60نفر از دانش آموزان پسر دارای ...



