| dc.contributor.author | هدایتی ولوکلا, آتنا | fa_IR |
| dc.contributor.author | جمشیدی, لاله | fa_IR |
| dc.contributor.author | امین بیدختی, علی اکبر | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T03:33:46Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:33:46Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T03:33:46Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T03:33:46Z | |
| dc.date.issued | 2016-08-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1395-06-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2014-11-26 | en_US |
| dc.date.submitted | 1393-09-05 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | هدایتی ولوکلا, آتنا, جمشیدی, لاله, امین بیدختی, علی اکبر. (1395). نقش میانجی مدیریت دانش در رابطۀ بین فرهنگ یادگیری و نوآوری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(15), 113-136. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2008-6237 | |
| dc.identifier.issn | 2476-5287 | |
| dc.identifier.uri | http://jem.journals.umz.ac.ir/article_1271.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/243244 | |
| dc.description.abstract | هدف پژوهش حاضر بررسی نقش میانجیگری مدیریت دانش در تأثیر فرهنگ یادگیری روی نوآوری سازمانی کارکنان دانشگاه است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی و به طور مشخص مبتنی بر معادلات ساختاری است. بدین منظور نمونهای به حجم 189 آزمودنی، از بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهر بابل با روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند. نتایج اجرای همبستگی پیرسون نشان داد که متغیرهای فرهنگ یادگیری، مدیریت دانش و نوآوری سازمانی دو به دو با هم همبستگی دارند. با اجرای الگوی معادلات ساختاری برای آزمون تأثیر فرهنگ یادگیری روی نوآوری سازمانی از طریق متغیر میانجی مدیریت دانش مشخص شد که الگوی پیشنهادی از برازش خوبی برخوردار است و نوآوری سازمانی زمانی که مدیریت دانش در سازمان حاکم باشد از فرهنگ یادگیری تأثیر میپذیرد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 365 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه مازندران | fa_IR |
| dc.publisher | University of Mazandaran | en_US |
| dc.relation.ispartof | پژوهشنامه مدیریت اجرایی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Journal of Executive Management | en_US |
| dc.subject | نوآوری سازمانی | fa_IR |
| dc.subject | فرهنگ یادگیری | fa_IR |
| dc.subject | مدیریت دانش | fa_IR |
| dc.subject | فناوری اطلاعات(مدیریت دانش- سیستم اطلاعاتی مدیریت- برون سپاری) | fa_IR |
| dc.title | نقش میانجی مدیریت دانش در رابطۀ بین فرهنگ یادگیری و نوآوری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | فناوری اطلاعات( مدیریت دانش -سیستم اطلاعاتی -برون سپاری) | fa_IR |
| dc.contributor.department | کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه سمنان | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان | fa_IR |
| dc.citation.volume | 8 | |
| dc.citation.issue | 15 | |
| dc.citation.spage | 113 | |
| dc.citation.epage | 136 | |