نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorهدایتی ولوکلا, آتناfa_IR
dc.contributor.authorجمشیدی, لالهfa_IR
dc.contributor.authorامین بیدختی, علی اکبرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:33:46Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:33:46Z
dc.date.available1399-07-09T03:33:46Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:33:46Z
dc.date.issued2016-08-22en_US
dc.date.issued1395-06-01fa_IR
dc.date.submitted2014-11-26en_US
dc.date.submitted1393-09-05fa_IR
dc.identifier.citationهدایتی ولوکلا, آتنا, جمشیدی, لاله, امین بیدختی, علی اکبر. (1395). نقش میانجی مدیریت دانش در رابطۀ بین فرهنگ یادگیری و نوآوری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(15), 113-136.fa_IR
dc.identifier.issn2008-6237
dc.identifier.issn2476-5287
dc.identifier.urihttp://jem.journals.umz.ac.ir/article_1271.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/243244
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی­گری مدیریت دانش در تأثیر فرهنگ یادگیری روی نوآوری سازمانی کارکنان دانشگاه است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی و به طور مشخص مبتنی بر معادلات ساختاری است. بدین منظور نمونه­ای به حجم 189 آزمودنی، از بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهر بابل با روش نمونه­گیری در دسترس انتخاب شدند. نتایج اجرای همبستگی پیرسون نشان داد که متغیرهای فرهنگ یادگیری، مدیریت دانش و نوآوری سازمانی دو به دو با هم همبستگی دارند. با اجرای الگوی معادلات ساختاری برای آزمون تأثیر فرهنگ یادگیری روی نوآوری سازمانی از طریق متغیر میانجی مدیریت دانش مشخص شد که الگوی پیشنهادی از برازش خوبی برخوردار است و نوآوری سازمانی زمانی که مدیریت دانش در سازمان حاکم باشد از فرهنگ یادگیری تأثیر می­پذیرد.fa_IR
dc.format.extent365
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Mazandaranen_US
dc.relation.ispartofپژوهشنامه مدیریت اجراییfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Executive Managementen_US
dc.subjectنوآوری سازمانیfa_IR
dc.subjectفرهنگ یادگیریfa_IR
dc.subjectمدیریت دانشfa_IR
dc.subjectفناوری اطلاعات(مدیریت دانش- سیستم اطلاعاتی مدیریت- برون سپاری)fa_IR
dc.titleنقش میانجی مدیریت دانش در رابطۀ بین فرهنگ یادگیری و نوآوری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابلfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeفناوری اطلاعات( مدیریت دانش -سیستم اطلاعاتی -برون سپاری)fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه سمنانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue15
dc.citation.spage113
dc.citation.epage136


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد