دوره 3, شماره 5
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش گرایش کارآفرینانه در عملکرد سازمانی؛ شعب بانک ملّت شهر تهران
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)هدف این تحقیق تعیین نقش مشتری¬مداری و عدم اطمینان محیطی در ارتباط بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی شعبه¬های بانک ملّت است. به این منظور، پرسشنامه های گرایش کارآفرینانه ، مشتری¬مداری و عدم اطمینان محیطیدر مناطق هفت ...
-
رعایت اخلاق در فعالیت های بانکی و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتری
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)هدف از تحقیق حاضر بررسی رعایت اخلاق از سوی بانک ها در فعالیت های خود و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتریانش است. لذا پس از بررسی پژوهش های مرتبط با تحقیق مدل مفهومی آن ارائه شده است. در این مدل مفهومی برای بررسی روابط ...
-
بررسی تأثیر ادراک از عدالت و اعتماد بر طفرهرفتن اجتماعی تیمها در تسهیم دانش :تیم های تحقیق و توسعهی مستقر در شهرک صنعتی طوس مشهد
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)تسهیم دانش، عاملی حیاتی در اقتصاد مبتنی بر دانش به ویژه در تعاملات میان تیم¬ها به شمار می¬آید و طفره¬رفتن اجتماعی، پدیده¬ای است که باعث کاهش تسهیم دانش در بین اعضای تیم و عملکرد آن ها می¬شود. در مطالعهی حاضر با اتّخاذ ...
-
مدل برونسپاری خدمات و وارانتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)این مقاله به ارائهی مدلی برای برون سپاری خدمات وارانتی محصولات تولیدی پرداخته است. در بخش اول مدل پیشنهادی، که از دو مرحله تشکیل شده؛ هنگامی که محصول معیوبی برای تعمیر ارجاع می¬ شود، ابتدا با استفاده از روش پرومتی شروع ...



