مرور 6.1, شماره 23 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
بررسی ارتباط اقدامات مدیریت منابع انسانی با کیفیت خدمات و نقش میانجی رفتارهای خدمتی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-02-20)یکی از راهبردهای اصلی سازمانهای خدماتی برای کسب مزیّتهای رقابتی، بهبود کیفیت خدمات است. امروزه کیفیت خدمات به یک عامل متمایزکننده و در واقع به رقابتیترین سلاح سازمانهای خدماتی پیشرو تبدیل شده است. سازمانها میتوانند ...
-
بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-02-20)برای بهبود بهره وری و اثربخشی نظام آموزش عالی و جامعهی دانشگاهی کشور، باید عوامل موثر بر رضایت شغلی اعضای هیأت علمی مورد بررسی قرار گیرد. هدف این مطالعهی توصیفی – همبستگی بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت شغلی اعضای هیأت ...
-
طرّاحی مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با استفاده از تکنیک DEA(مطالعهی موردی بیمهی دانا)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-02-20)عملکرد سازمانی همواره اثر قابل ملاحظه ای بر فعالیتهای سازمان دارد و روشها و ابزار ارزیابی دقیق عملکرد همواره یکی از مباحث مهم در تحقیقات سازمانی و آکادمیک است. از طرفی توان مدلهای تحلیل پوششی داده ها در ارزیابی عملکرد ...



