8.1, شماره 31

 

ارسال های اخیر

  • عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد سازمان‌های بخش دولتی ایران 

    رهنورد, فرج اله (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)
    تحقیقات مدیریتی بر اهمیت نقش آفرینی عوامل اقتضایی در ارتقای عملکرد سازمانی تأکید دارد. به هرحال، مطالعات نظری و تجربی بسیار اندکی در زمینه‌ی عوامل مؤثر بر عملکرد سازمانی در بخش دولتی ایران صورت گرفته است. این مقاله حاصل ...

  • بررسی رابطه بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان 

    رجایی پور, سعید؛ رحیمی, حمید (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)
    هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه ی میزان تحقق ابعاد فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی85-86 می باشد.سؤالات تحقیق با در نظر گرفتن ابعاد فرایند تبدیل مدیریت دانش(اجتماعی شدن،برونی ...

  • طراحی نه طرح برای ارزیابی عملکرد گروه آموزشی مدیریت در دانشگاه های دولتی کشور 

    صفایی قادیکلایی, عبدالحمید؛ میزانی, ندا (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)
    ارزیابی عملکرد، ضرورت بنیادین در رویارویی و سازگاری با تحولات و بهبود مستمر فعالیت هاست. دانشگاه نیز با وظیفه‌ی خطیر تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه و بازار کار از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله با استفاده از روش ...

  • بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها 

    بامداد, ناصر؛ رفیعی مهرآبادی, نگار (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2009-02-19)
    در این مقاله که حاصل یک پژوهش میدانی است، موضوع ابعاد کیفیت خدمات دستگاه های خودپرداز بانک ها و میزان رضایت مردم از این دستگاه ها مورد مطالعه قرار می گیرد.  پس از بررسی تحقیقات مرتبط با موضوع و مصاحبه با مردم، پرسشنامه ای ...