دوره 7, شماره 13
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)علیرغم رایج بودن مفهوم استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی و استفاده روزافزون از استراتژی مذکور تاکنون مطالعات نظری جامع و مانعی در این حوزه انجام نشده است و خلاء وجود الگویی علمی و معتبر در این حوزه شدیداً احساس میشود. ما با ...
-
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم هدف این تحقیق طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم می باشد. بدین منظور با مطالعات نظری ...
-
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)استراتژی بازار انبوه، معمولا دریک بازار رقابتی شانس کمتری برای موفقیت دارد. با بخشبندی یک بازار ناهمگن به تعدادی بازار کوچکترو همگن می توان انتظار داشت که منابع به روشی کاراتر استفاده شود. هدف این مطالعه مدلسازی ریاضی ...
-
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)هدف پژوهش حاضر، تعیین تأثیر استراتژی ها، توانمندسازها، و قابلیت های فرایند مدیریت دانش بر توانمندی کارکنان میباشد. جامعه آماری پژوهش، شرکتهای کوچک و متوسط فعال در شرق استان مازندران با بیش از 42 ماه فعالیت میباشند. تعداد ...
-
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)کارت امتیازی متوازن یکی از ابزارهای نظاممند مدیریتی است که ابتدا در اندازهگیری عملکرد و سپس بهعنوان الگویی کارآمد در مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گرفته است. این پژوهش بهدلیل اهمیت تدوین استراتژی برای یکی از بخشهای ...



