| dc.contributor.author | بهزاد, احسان | fa_IR |
| dc.contributor.author | جهرمی, مهدی | fa_IR |
| dc.contributor.author | پیرکندی, جاماسب | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T03:31:05Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:31:05Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T03:31:05Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T03:31:05Z | |
| dc.date.issued | 2017-02-19 | en_US |
| dc.date.issued | 1395-12-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2016-06-19 | en_US |
| dc.date.submitted | 1395-03-30 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | بهزاد, احسان, جهرمی, مهدی, پیرکندی, جاماسب. (1395). مدلسازی و تحلیل یک روش ترکیبی نیمه تجربی برای پیش بینی محدوده خاموشی رقیق در موتورهای توربینی. نشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایران, 18(4), 72-95. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2538-4775 | |
| dc.identifier.uri | http://jmep.isme.ir/article_25680.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/242324 | |
| dc.description.abstract | در این تحقیق پیشبینی محدوده خاموشی رقیق براساس ترکیب شبیهسازی عددی و یک رابطه نیمه تجربی حاصل از تست در یک محفظه احتراق انجام شده است. از این رو در این تحقیق دو پارامتر مذکور با استفاده از شبیهسازی عددی و بر مبنای دو روش متفاوت محاسبه شدند. در روش اول سوخت مورد استفاده به صورت گازی و در روش دوم به صورت مایع لحاظ گردید. در نهایت با قرار دادن دو پارامتر مذکور در یک رابطه نیمهتجربی، یک روش ترکیبی ارائه شد که خطای روش اول و دوم ترکیبی به ترتیب 6.15 و 2.2 درصد حاصل شد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 2336 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن مهندسان مکانیک ایران | fa_IR |
| dc.publisher | ISME | en_US |
| dc.relation.ispartof | نشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | نشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایران | en_US |
| dc.subject | پیش بینی خاموشی | fa_IR |
| dc.subject | جریان رقیق | fa_IR |
| dc.subject | شبیه سازی عددی | fa_IR |
| dc.subject | روش ترکیبی نیمه تجربی | fa_IR |
| dc.subject | احتراق و آلودگی هوا | fa_IR |
| dc.title | مدلسازی و تحلیل یک روش ترکیبی نیمه تجربی برای پیش بینی محدوده خاموشی رقیق در موتورهای توربینی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله علمی پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | کارشناس ارشد / دانشگاه صنعتی مالک اشتر | fa_IR |
| dc.contributor.department | عضو هیات علمی / دانشگاه صنعتی مالک اشتر | fa_IR |
| dc.contributor.department | عضو هیات علمی / دانشگاه صنعتی مالک اشتر | fa_IR |
| dc.citation.volume | 18 | |
| dc.citation.issue | 4 | |
| dc.citation.spage | 72 | |
| dc.citation.epage | 95 | |