• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • آینده پژوهی مدیریت
    • دوره 27, شماره 2 (پیاپی 107)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • آینده پژوهی مدیریت
    • دوره 27, شماره 2 (پیاپی 107)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تدوین مدل تاثیر توانمندی های آینده پژوهی در رابطه مهارت های فردی مدیریت زمان و ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان دراصحاب رسانه شبکه رادیو ورزش ایران

    (ندگان)پدیدآور
    کلاته سیفری, معصومهمحمدی, فروغقاسمی, حمید
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    833.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف اصلی این پژوهش طراحی مدل تاثیر توانمندی های آینده پژوهی در رابطه مهارتهای فردی مدیریت زمان و ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان دراصحاب رسانه شبکه رادیو ورزش ایران بود. پژوهش حاضر از نوع توصیفی همبستگی و تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان شبکه رادیو ورزش – ایران که تعداد آنها برابر 201 نفر بود که بر اساس فرمول کوکران تعداد 92 نفر و با روش نمونه گیری تصادفی ساده برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. برای دستیابی به اهداف پژوهش از پرسشنامههای توانمندی های آینده پژوهی پارسا و همکاران، مهارت های فردی مدیریت زمان حافظی و پرسشنامه ایجاد خلاقیت و نوآوری درسازمان مقیمی و همکاران استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات دو نرم افزار SPSS.V.20 و AMOS.V.18 استفاده شد.نتایج تحقیق نشان می دهد توانمندی های آینده پژوهی می تواند برای مدیران و کارکنان شبکه رادیو ورزش جهت انجام برنامه ریزی های بهتر به منظور بهبود مهارتهای فردی مدیریت زمان و ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان و یافتن فرصت های مناسب رسانه ای برای کارکنان شبکه رادیو ورزش تاثیر گذار باشد.
    کلید واژگان
    آینده پژوهی
    مدیریت زمان
    خلاقیت
    نوآوری

    شماره نشریه
    2107
    تاریخ نشر
    2016-11-21
    1395-09-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    استادیار دانشگاه مازندران، مازندران، ایران
    دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی و رسانه های ورزشی دانشگاه مازندران، مازندران، ایران )نویسنده مسئول(
    استادیار دانشگاه پیام نور، ایران

    شاپا
    1605-2749
    URI
    http://jmfr.srbiau.ac.ir/article_10449.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/241917

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب