نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنویدی نکو, رضاfa_IR
dc.contributor.authorآریان فر, خسروfa_IR
dc.contributor.authorهنرمند, هانیfa_IR
dc.contributor.authorنوذری, lfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:29:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:29:45Z
dc.date.available1399-07-09T03:29:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:29:45Z
dc.date.issued2012-12-21en_US
dc.date.issued1391-10-01fa_IR
dc.date.submitted2012-07-23en_US
dc.date.submitted1391-05-02fa_IR
dc.identifier.citationنویدی نکو, رضا, آریان فر, خسرو, هنرمند, هانی, نوذری, l. (1391). بررسی عوامل موثر بر اثربخشی سازمانی از منظر مسئولیت اجتماعی سازمانی (مطالعه موردی : شرکت های تعاونی استان تهران ). آینده پژوهی مدیریت, 23(497), 43-54.fa_IR
dc.identifier.issn1605-2749
dc.identifier.urihttp://jmfr.srbiau.ac.ir/article_7706.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/241842
dc.description.abstractمسئولیت اجتماعی سازمانی ، موضوعی صرفا برای کارشناسان امور اجتماعی یا سازمانهای بزرگ نیست. همه مدیران باید اهمیت آن را درک کرده و بدانند چرا باید نسبت به آن متعهد باشند. هدف از انجام این تحقیق، سنجش ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمانی و بررسی تاثیرات آن بر اثربخشی سازمانی در شرکتهای تعاونی استان تهران می باشد.  برای این منظور، نمونه ای با حجم 388 نفر به طور تصادفی از میان مشتریان چهار شرکت تعاونی فعال انتخاب کرده و با استفاده از روش همبستگی پیرسن، فرضیات مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که رابطه معناداری میان اثربخشی سازمانی و مسئولیت اجتماعی سازمانی وجود دارد. از میان مولفه های اثربخشی سازمانی، تصویر ذهنی مشتریان و اخلاق کارکنان، بیشترین ارتباط را با مسئولیت اجتماعی سازمانی داشته است.fa_IR
dc.format.extent368
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofآینده پژوهی مدیریتfa_IR
dc.subjectمسئولیت اجتماعی سازمانیfa_IR
dc.subjectاثربخشی سازمانیfa_IR
dc.subjectشرکتهای تعاونیfa_IR
dc.titleبررسی عوامل موثر بر اثربخشی سازمانی از منظر مسئولیت اجتماعی سازمانی (مطالعه موردی : شرکت های تعاونی استان تهران )fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue497
dc.citation.spage43
dc.citation.epage54


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد