• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • آینده پژوهی مدیریت
    • دوره 15, شماره 3( پیاپی 58)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • آینده پژوهی مدیریت
    • دوره 15, شماره 3( پیاپی 58)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات

    (ندگان)پدیدآور
    کافی, بهروزحیدرزاده, کامبیز
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    775.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    برنامه ریزی رسانه، پیام آگهی های تجاری را به افراد مناسب و در زمان مناسب منتقل می کند. برنامه ریزی رسانه شامل تصمیمات متعددی می شود: کجا، چه زمان و از طریق کدام رسانه باید آگهی تجاری را پخش و منتشر کرد همچنین هرچند وقت باید از آن ها استفاده کرد. برنامه ریزی کنندگان رسانه ها، نیاز توأمان به مهارت های مالی و نوآوری (خلاقیت) دارند. رسانه ها پیام ها را به مخاطبان هدف می رسانند. انتخاب صحیح رسانه ها نیازمند درک قدرت رسانه ها و ارزیابی لحن مخاطبان هدف می باشد. اگر هر دو به طور مناسب و صحیح تدوین و بررسی نگردند نمی توان ارتباطی میان نام ونشان تجاری، مصرف کننده، سازمان، و مخاطبان هدف ایجاد کرد. اجرای صحیح برنامه رسانه ها،نقش اساسی در برقراری ارتباطات بازاریابی دارد.
    کلید واژگان
    برنامه ریزی رسانه
    شاخص رشد یک نام و نشان تجاری
    دسترسی
    فراوانی
    شاخص رشد یک طبقه (نوع) محصول
    هزینه هزارانه
    تاُثیرپذیری ناویژه پیام
    ضریب رتبه بندی ناویژه پیام

    شماره نشریه
    358
    تاریخ نشر
    2003-11-22
    1382-09-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    ندارد
    ندارد

    شاپا
    1605-2749
    URI
    http://jmfr.srbiau.ac.ir/article_6124.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/241806

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب