هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات
(ندگان)پدیدآور
کافی, بهروزحیدرزاده, کامبیزنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
برنامه ریزی رسانه، پیام آگهی های تجاری را به افراد مناسب و در زمان مناسب منتقل می کند. برنامه ریزی رسانه شامل تصمیمات متعددی می شود: کجا، چه زمان و از طریق کدام رسانه باید آگهی تجاری را پخش و منتشر کرد همچنین هرچند وقت باید از آن ها استفاده کرد. برنامه ریزی کنندگان رسانه ها، نیاز توأمان به مهارت های مالی و نوآوری (خلاقیت) دارند. رسانه ها پیام ها را به مخاطبان هدف می رسانند. انتخاب صحیح رسانه ها نیازمند درک قدرت رسانه ها و ارزیابی لحن مخاطبان هدف می باشد. اگر هر دو به طور مناسب و صحیح تدوین و بررسی نگردند نمی توان ارتباطی میان نام ونشان تجاری، مصرف کننده، سازمان، و مخاطبان هدف ایجاد کرد. اجرای صحیح برنامه رسانه ها،نقش اساسی در برقراری ارتباطات بازاریابی دارد.
کلید واژگان
برنامه ریزی رسانهشاخص رشد یک نام و نشان تجاری
دسترسی
فراوانی
شاخص رشد یک طبقه (نوع) محصول
هزینه هزارانه
تاُثیرپذیری ناویژه پیام
ضریب رتبه بندی ناویژه پیام
شماره نشریه
358تاریخ نشر
2003-11-221382-09-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقاتسازمان پدید آورنده
نداردندارد




