نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعبدالوند, دکتر محمدعلیfa_IR
dc.contributor.authorحیدرزاده, دکتر کامبیزfa_IR
dc.contributor.authorنجفی پیراسته, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:29:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:29:10Z
dc.date.available1399-07-09T03:29:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:29:10Z
dc.date.issued2010-03-21en_US
dc.date.issued1389-01-01fa_IR
dc.date.submitted2008-11-27en_US
dc.date.submitted1387-09-07fa_IR
dc.identifier.citationعبدالوند, دکتر محمدعلی, حیدرزاده, دکتر کامبیز, نجفی پیراسته, مریم. (1389). ارزیابی کاربرد بازاریابی مستقیم در موسسات خدماتی غیرانتفاعی (مطالعه موردی: فرهنگ سراهای کرج ). آینده پژوهی مدیریت, 21(184), 105-121.fa_IR
dc.identifier.issn1605-2749
dc.identifier.urihttp://jmfr.srbiau.ac.ir/article_5083.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/241651
dc.description.abstractدر جهان رقابتی امروز، بازاریابان به دنبال مشت ریان هستند . یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، ترویج است که<br />بازاریابی مستقیم یکی از ابزارهای آن است . با پیشرفت علم و فن آوری، بازاریابی مستقیم نیز دامنه وسیع تری پیدا کرده است،<br />از آنجایی که استفاده از تکنیک های بازاریابی مستقیم از مدت ها قبل در کشور های توسعه یافته شروع شده و موارد کاربرد آن<br />حتی به سازمان های خدماتی و موسسات غیرانتفاعی نیز رسیده است، لذا بر آن شدیم که کارایی استفاده از این ابزارها را در<br />سازمان های خدماتی غیرانتفاعی مورد بررسی قرار دهیم . تحقیق حاضر با روش کاربردی و پیمایشی و بر روی جام عه آماری<br />سازمان های هنری کرج در سال 1388 صورت گرفته است . همچنین جهت انجام تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزارهای SPLS M3و LISREL 8.54،SPSS Statistics 17استفاده شده است. اطلاعات تحقیق با استفاده از پرسشنامه گردآوری شده و نتایج تحقیق نشان داده است که، هر چه اندازه یک سازمان هنری<br />بزرگ تر باشد، مقدار تلاش بازاریابی به میزان فزاینده ای افزایش می یابد، اما بر مقدار رسمی بودن سازمان تاثیری ندارد .<br />رسمی بودن سازمان نیز تاثیری بر تعامل بیرونی نداشته ولی با اعتماد به نفس مدیریت، تلاش بازاریابی و اجرای تکنیک های<br />بازاریابی مستقیم، ارتباط مستقیمی دارد . هرچه اعتماد به نفس مدیریت بیشتر باشد، اجرای تکنیک های بازاریابی مستقیم نیز<br />بیشتر می شود . بین تلاش بازاریابی با اجرای تکنیک های بازاریابی مستقیم و درآمد حاصل از اشتراک مدت دار، ارتباطی وجود<br />ندارد، ولی باعث افزایش عملکرد فروش و عملکرد نقدینگی می شود.fa_IR
dc.format.extent311
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofآینده پژوهی مدیریتfa_IR
dc.subjectبازاریابی مستقیمfa_IR
dc.subjectسازمان های غیرانتفاعیfa_IR
dc.subjectتلاش بازاریابیfa_IR
dc.subjectتعامل بیرونیfa_IR
dc.subjectرسمی بودنfa_IR
dc.subjectعملکرد فروشfa_IR
dc.subjectعملکر د نقدینگیfa_IR
dc.subjectاعتماد به نفس مدیریتfa_IR
dc.titleارزیابی کاربرد بازاریابی مستقیم در موسسات خدماتی غیرانتفاعی (مطالعه موردی: فرهنگ سراهای کرج )fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentنداردfa_IR
dc.contributor.departmentنویسنده مسئول یا طرف مکاتبهfa_IR
dc.contributor.departmentنداردfa_IR
dc.citation.volume21
dc.citation.issue184
dc.citation.spage105
dc.citation.epage121


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد