دوره 30, شماره 2 (پیاپی 117)
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی مدل بهبود عملکرد نمایشگاه های تجاری در ایران: از دید غرفه داران
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2019-06-22)هدف: هدف پژوهش طراحی مدلی جهت بهبود عملکرد نمایشگاههای تجاری در ایران از دیدگاه غرفه داران به عنوان یکی از حلقه های تکمیل کننده فرآیند اجرایی نمایشگاه های تجاری می باشد. در این پژوهش تلاش می شود به شاخص ...
-
روابط بین پایه های قدرت با ویژگی های شخصیتی کارآفرینی و تعهد سازمانی نقش میانجی عدالت رویه ای
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2019-06-22)هدف اساسی این پژوهش بررسی روابط بین پایه های قدرت اجتماعی مدیران با ویژگی های شخصیتی کارآفرینی و تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی عدالت رویه ای در ادارات دولتی استان آذربایجان غربی می باشد. نمونه آماری ابتدا بصورت خوشه ...
-
واکاوی نقش اتاق فکر بانک رفاه کارگران بر دستور کار مورد مطالعه : (ساختمان مرکزی)
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2019-06-22)اتاق فکر به مثابه مرکزی جهت تولید فکر و ایده های نوین به حساب می آید و هم در افزایش توان ظرفیت خط مشی گذاری و تصمیم گیری های راهبردی، سیاست گذاری ها نقش تعیین کننده ای داشته و هم ابزار و چارچوبی مهم برای تصمیم گیری مدیران ...
-
ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2019-06-22)هدف پژوهش حاضر، توسعه مدلی برای شناسایی ابعاد سنجش عشق به برند، متغیرهای موثر بر ابعاد عشق به برند و متغیرهای تاثیرپذیر از ابعاد عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی می باشد. در این پژوهش، محقق از روش تحلیل کیفی استفاده ...
-
شناسایی و رتبه بندی موانع تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان )
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2019-06-22)موضوع اصلی این پژوهش شناسایی موانع تجاری سازی دانش و فناوری است. اهمیت این موضوع به این خاطر است که باظهور اقتصاد دانش بنیان، خط مشی های آموزش عالی متحمل تغییراتی شده اند که سبب گردیده دانشگاه ها برای کسب مزیت رقابتی و ...
-
آیندهنگاری و اولویتگذاری فناوریهای کلیدی اطلاعات و ارتباطات در حوزه انتشار برای سازمان صداوسیما
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2019-06-22)امروزه روند پیشرفت و توسعه فناوری و تاثیر آن بر رسانههای جمعی بسیار پرسرعت است. تغییرات حاصل از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، در جوامع بشری بگونهای است که جهان امروز به سرعت در حال تبدیل شدن به یک جامعه اطلاعاتی ...
-
ارائه مدلی برای توسعه چابکی سازمانی در صنعت معدن کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2019-06-22)پژوهش پیشروی یک بررسی توصیفی و تحلیل محتوا (بررسی وضع موجود) است که با استفاده از روش پیمایشی سازمانی مطالعات کتابخانه ای یا اسنادی و تحلیل داده های اولیه به انجام رسیدند. در این تحقیق چون هدف بررسی رابطه بین محرک های چابکی ...
-
شناسایی قابلیت های پویا در صنعت داروسازی با استفاده از نظریه داده بنیاد
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2019-06-22)زمینه:محققان حوزه مدیریت استراتژیک معتقدند که قابلیت های پویا عملکرد شرکت را به واسطه ابزارها و مکانیسم های مختلف تحت تاثیر قرار می دهند. هدف:پژوهش حاضر با توجه به شرایط کنونی شرکت های ...



