مرور دوره 15, شماره 4 (پیاپی59) بر اساس تاریخ انتشار

  • کار در سازمانی به وسعت تمام زندگی (اشتغال در جامعه اطلاعاتی) 

    خاکی, غلامرضا (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2003-12-22)
    در این مقاله تلاش شده تا با تبیین تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر قانونمندی های علم اقتصاد، شرایط فعلی جامعه عصر اطلاعاتی تشریح شود. در جامعه عصر اطلاعاتی، نسل جدیدی از کارکنان در حال شکل گیری هستند که آنان را یقه طلایی می ...

  • قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟ 

    نیکومرام, هاشم؛ حیدرزاده, کامبیز (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2003-12-22)
    تازه ترین مطالعات، چالشی را بین بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه در دستیابی به عملکرد برتر در کسب و کار، نشان می دهد. این مسأله برای بازاریب ها تشویق بزانگیز و متأثر کننده است زیرا می تواند بدین معنا باشد که بازارگرا بودن، ...

  • نحوه به کارگیری الگوی معامله تکنیکی در بورس اوراق بهادار تهران 

    شباهنگ, رضا؛ حسنی, فرحناز (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2003-12-22)
    این تحقیق به بررسی امکان پیش بینی قیمت سهام بر اساس نظریه تحلیل گران تکنیکی می پردازد. دو سؤال اساسی در این تحقیق وجود دارد: اول اینکه آیا الگوهای قابل پیش بینی برای قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران آنگونه که تحلیل ...

  • اولویت بندی شاخص های دسترسی به فرصت های برابر در توسعه آموزش های علمی – کاربردی کشور 

    جواهری, منوچهر؛ مسعودی, عصمت (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2003-12-22)
    عصمت مسعودی در این مقاله شاخص های اولویت دار برای دسترسی  به فرصت های برابر برای توسعه آموزش های علمی – کاربردی تعیین شده است. نویسندگان جهت ارائه این شاخص ها تحت مفهوم شاخص، عدالت آموزشی و برابری دسترسی به آموزش عالی ...