مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکسالعمل متوالی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-12-22)هدف این تحقیق، بررسی اثر دست برتر و دو روش تمرین آشکار و پنهان بر یادگیری توالی حرکتی بود. به این منظور، 60 دختر 17-14 ساله با توجه به دست برتر با آرایش تصادفی در چهار گروه راستدست-تمرین آشکار، راستدست-تمرین پنهان، ...
-
تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-12-22)تعادل بخش جداییناپذیر تمام فعالیتهای روزمره و ورزشی است و حفظ آن مستلزم دریافت اطلاعات از سیستمهای مختلف بهویژه بینایی است. هدف از تحقیق حاضر، بررسی تأثیر بازخورد همزمان آینه بر میزان توانایی حفظ تعادل بود. به این منظور ...
-
تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کمتوان ذهنی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-12-22)هدف از تحقیق حاضر، بررسی تأثیر کانون توجه بر یادگیری پرتاب دارت در کودکان کمتوان ذهنی بود. در این مطالعۀ شبهتجربی، 22 پسر 10 تا 12 سالۀ کمتوان ذهنی براساس هوشبهر 70 - 50 بهصورت تصادفی انتخاب و پس از یک جلسه تمرین و ...
-
مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-12-22)هدف از تحقیق حاضر مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار بود. شرکتکنندگان در تحقیق 30 دانشجوی پسر و دختر ورزشکار دانشگاه تهران بودند که براساس نمرههای کسبشده در ...



