مرور دوره 11, شماره 41 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارائة الگوی مناسب شکلگیری سازمانهای یادگیرنده در ارتش جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2011-04-21)یادگیری، مزیّت رقابتی سازمانها برای پیشی گرفتن بر رقبا است و سازمان یادگیرنده، سازمانی است که از یادگیری مستمر همة افراد سازمان، برای ایجاد، کسب، تقسیم و به کارگیری دانش استفاده میکند تا نسبت به تغییرات محیطی، واکنش مناسب ...
-
استفاده از ITIL وCOBIT در مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات سازمانها
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2011-04-21)امروزه یکی از مشکلات کلیدی تمامی سازمانها و کسب و کارهای جهانی، مدیریت منابع فنآوری اطلاعات و توسعة آنها در جهت تحقق اهداف کلان سازمان است. همسو با روند تکامل کسبوکارها در جهان و توسعهی فنآوری اطلاعات، نگرشها و ...
-
آموزههای اخلاقی و منش فرماندهی شخصیتهای شاهنامه فردوسی (مطالعه موردی: داستان فرود سیاووشان)
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2011-04-21)شاهنامه سراسر پند و حکمت است. بدون شک ویژگیهایٍِِِ اخلاقی، کردار و رفتار (منش پهلوانی) در نتیجة جنگها تعیینکننده است. گزینش و انتخاب درست فرماندهان برای مسئولیتهای گوناگون در پیشبرد اهداف سازمان و موفقیت یا عدم موفقیت ...
-
بررسی رابطة تحمل فشار روانی، عزّت نفس و مسئولیّتپذیری فرماندهان تیپ دا- اف باهوش هیجانی بر اساس مدل شات
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2011-04-21)هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی رابطة بین هوش هیجانی فرماندهان و سه متغیّر، تحمل فشار روانی، عزّت نفس و مسئولیّتپذیری است. این پژوهش از حیث هدف، پژوهش کاربردی، از نقطه نظر زمان گردآوری، از نوع پیمایشی و از نظر روشهای ...
-
ساختار نظام بینالملل و چگونگی برخورد با قدرت هستهای ایران و رژیمصهیونیستی
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2011-04-21)نظام بینالملل، نظامی است که همه کشورها در آن خواستار افزایش قدرتند و یک کشور نمیتواند قدرتش را افزایش داده و بر همگان غلبه کند. بر اساس منطق حاکم بر نظام بینالملل، قدرتهای بزرگ به عنوان صحنه آرای اصلی نمایشنامههای ...



