• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش های مدیریت عمومی
    • دوره 12, شماره 46
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش های مدیریت عمومی
    • دوره 12, شماره 46
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای خصوصی شهر زاهدان

    (ندگان)پدیدآور
    کیخا, عالمهنوری دلاور, محسنکیخا, حسن
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    ارتباطات بازاریابی یکپارچه شامل همه فعالیت­های بازاریابی است که برای برقراری، توسعه، حفظ و پایداری رابطه موفقیت آمیز با مشتریان طراحی می‌شود. برای رسیدن به این هدف، سازمان‌ها تلاش می‌کنند فعالیت­های بازاریابی را یکپارچه کنند تا بتوانند به بهترین نحو با مشتریان ارتباط برقرار کنند. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های خصوصی شهر زاهدان می­باشد. جامعه آماری شامل کلیه مدیران و کارکنان بانک های خصوصی (آینده، پاسارگاد، پارسیان و سامان) شهر زاهدان به تعداد 120 نفر می باشد که با استفاده از جدول کرجسی و مورگان تعداد 95 نفر به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده­های پژوهش پرسشنامه­های استاندارد ارتباطات بازاریابی یکپارچه لاکستون و همکاران(2015) و مدیریت ارتباط با مشتریان چن(2012) می باشد که روایی صوری و محتوایی ابزارها به تایید صاحب‌نظران رسید و پایایی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی محاسبه و مورد تأیید قرار گرفت. جهت تجزیه وتحلیل داده­های پژوهش از نرم افزار SPSS23 و Smart pls3و روش مدل‌سازی معادلات ساختاری استفاده گردید. یافته­های حاصل از بررسی فرضیه­ها نشان داد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر مدیریت بهینه ارتباط مشتری تأثیرگذار است و مولفه­های روابط عمومی، تبلیغات، فروش شخصی، بازاریابی مستقیم، ترفیع فروش و بازاریابی اینترنتی بر مدیریت بهینه ارتباط با مشتریان تأثیر مثبت و معنی­داری دارد.
    کلید واژگان
    ارتباطات بازاریابی یکپارچه
    مدیریت ارتباط با مشتری
    بانک های خصوصی
    شهر زاهدان

    شماره نشریه
    46
    تاریخ نشر
    2020-02-20
    1398-12-01
    ناشر
    دانشگاه سیستان و بلوچستان
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه مدیریت کارافرینی-دانشکده مدیریت و افثصاد-دانشگاه سیستان و بلوچستان، زاهدان، ایران
    کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی - دانشگاه سیستان و بلوچستان
    کارشناس ارشد مدیریت دولتی ، گرایش مدیریت منابع انسانی

    شاپا
    2538-3418
    URI
    https://dx.doi.org/10.22111/jmr.2020.29703.4535
    https://jmr.usb.ac.ir/article_5265.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/239036

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب