نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخزائی اصل, صادقfa_IR
dc.contributor.authorکرد, باقرfa_IR
dc.contributor.authorکشته گر, عبدالعلیfa_IR
dc.contributor.authorروشن, سید علیقلیfa_IR
dc.contributor.authorایمانی, عبدالمجیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:21:40Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:21:40Z
dc.date.available1399-07-09T03:21:40Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:21:40Z
dc.date.issued2019-11-22en_US
dc.date.issued1398-09-01fa_IR
dc.date.submitted2019-08-24en_US
dc.date.submitted1398-06-02fa_IR
dc.identifier.citationخزائی اصل, صادق, کرد, باقر, کشته گر, عبدالعلی, روشن, سید علیقلی, ایمانی, عبدالمجید. (1398). نقش روابط مبتنی بر اعتماد در پیش بینی و تبیین فرهنگ مطلوب مربی گری (مورد مطالعه:شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان). پژوهش های مدیریت عمومی, 12(45), 31-58. doi: 10.22111/jmr.2019.31395.4756fa_IR
dc.identifier.issn2538-3418
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22111/jmr.2019.31395.4756
dc.identifier.urihttps://jmr.usb.ac.ir/article_5067.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/239014
dc.description.abstractهدف تحقیق حاضر بررسی نقش مولفه­های روابط مبتنی بر اعتماد در پیش­بینی مولفه­های فرهنگ مطلوب مربی­گری در شرکت برق منطقه­ای سیستان و بلوچستان است. روش تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی و از نظر شیوه جمع­­آوری داده­ها توصیفی ـ همبستگی می­باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان و مدیران حوزه ستادی شرکت برق منطقه­ای سیستان و بلوچستان در سال 1398 (160نفر) بود که 110 نفر به عنوان نمونه به روش طبقه­ای ـ نسبتی انتخاب گردید. داده های تحقیق از طریق دو پرسشنامه روابط مبتنی بر اعتماد(رابینز، 2003) «با ضریب پایایی 0.87» و فرهنگ مربی­گری (محقق ساخته با ضریب پایایی 0.71) جمع­آوری گردید و برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون ساده در محیط نرم افزار آماری Spss استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان می­دهد که میزان روابط مبتنی بر اعتماد و فرهنگ مربی­گری در شرکت برق منطقه­ای سیستان و بلوچستان در حد متوسط است. همچنین با توجه به نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده­ها مؤلفه­های روابط مبتنی بر اعتماد توانایی تبیین دو مؤلفه روحیه مربی­گری و ارتباطات منسجم و کارگروهی را به میزان مناسب، دو مولفه روحیه شاگردی و ارزش­ها و فضائل اخلاقی را به میزان نسبتاً قابل قبولی، دارند. لیکن مولفه­های روابط مبتنی بر اعتماد کمترین توانایی تبیین را در دو مولفه نگرش سرمایه­ای و غیر ابزاری به کارکنان و حمایت از یادگیری و بهبود مستمر، دارا هستند. همچنین بیشترین ارتباط میان زیرمولفه راست­گویی و حق­گویی از روابط مبتنی بر اعتماد با زیرمولفه ارزش­ها و فضائل اخلاقی از فرهنگ مطلوب مربی­گری وجود دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه سیستان و بلوچستانfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های مدیریت عمومیfa_IR
dc.relation.ispartofManagement Researchesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22111/jmr.2019.31395.4756
dc.subjectاعتمادfa_IR
dc.subjectروابط مبتنی بر اعتمادfa_IR
dc.subjectمربی گریfa_IR
dc.subjectفرهنگ مربی گریfa_IR
dc.titleنقش روابط مبتنی بر اعتماد در پیش بینی و تبیین فرهنگ مطلوب مربی گری (مورد مطالعه:شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت منابع انسانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان و بلوچستان، زاهدان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان و بلوچستان، زاهدان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت دولتی ، دانشکده مدیریت و اقتصاد ، دانشگاه سیستان و بلوچستان ، زاهدان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت دولتی ، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان و بلوچستان، زاهدان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان و بلوچستان، زاهدان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue45
dc.citation.spage31
dc.citation.epage58


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد