نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقاسمی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorبیگی راد, الهامfa_IR
dc.contributor.authorمارگیر, علیfa_IR
dc.contributor.authorشیخیانی, محسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:21:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:21:27Z
dc.date.available1399-07-09T03:21:27Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:21:27Z
dc.date.issued2018-02-20en_US
dc.date.issued1396-12-01fa_IR
dc.date.submitted2018-03-12en_US
dc.date.submitted1396-12-21fa_IR
dc.identifier.citationقاسمی, محمد, بیگی راد, الهام, مارگیر, علی, شیخیانی, محسن. (1396). بررسی نقش نوآوری استراتژیک و نوآوری باز بر عملکرد شرکت های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر. پژوهش های مدیریت عمومی, 10(38), 225-249. doi: 10.22111/jmr.2018.3723fa_IR
dc.identifier.issn2538-3418
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22111/jmr.2018.3723
dc.identifier.urihttps://jmr.usb.ac.ir/article_3723.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/238943
dc.description.abstractپژوهش حاضر شرکت­های تولیدی و خدماتی را به عنوان یکی از مهم ترین انواع شرکت­ها از نظر فعالیت مورد مطالعه قرارداده است، و به نقش نوآوری استراتژیک و نوآوری باز بر عملکرد شرکت­های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر پرداخته است. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه­های نوآوری باز رانگوس(2014)، نوآوری استراتژیک جعفری(2013) و عملکرد شرکت محقق ساخته استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق را مدیران و کارکنان 30 شرکت تولیدی و خدماتی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تشکیل می‏دهند. روش نمونه‏گیری در این تحقیق از نوع احتمالی و تصادفی ساده می‏باشد. برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است؛ به این صورت که برای جامعه 440 نفری کارکنان شرکت­های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، تعداد نمونه 205 نفر می­باشد که تعداد 202 پرسشنامه جمع­آوری شد. برای تجزیه و تحلیل داده‏ها از روش آزمون تحلیل مسیر و آزمون تی استفاده شد. یافته‏های تحقیق نشان داد که نوآوری استراتژیک و نوآوری باز تأثیر معناداری بر عملکرد شرکت ها دارند. در میان ابعاد نوآوری استراتژیک و نوآوری باز، سه بعد نوآوری ارزشی، نوآوری ورود به بازار و اشتراک دانش و تکنولوژی جدید بر عملکرد شرکت­های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تأثیر مثبت و معناداری داشتند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه سیستان و بلوچستانfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های مدیریت عمومیfa_IR
dc.relation.ispartofManagement Researchesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22111/jmr.2018.3723
dc.subjectنوآوری بازfa_IR
dc.subjectنوآوری استراتژیکfa_IR
dc.subjectعملکرد شرکت هاfa_IR
dc.subjectبوشهرfa_IR
dc.titleبررسی نقش نوآوری استراتژیک و نوآوری باز بر عملکرد شرکت های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهرfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت، دانشگاه سیستان و بلوچستانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت دولتی گرایش تحول، دانشگاه سیستان و بلوچستانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی، دانشگاه سیستان و بلوچستانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت صنعتی، دانشگاه خلیج فارس بوشهرfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue38
dc.citation.spage225
dc.citation.epage249


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد