مرور دوره 7, شماره 25 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
استفاده از مدل LRFM برای بخشبندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2014-11-22)یکی از چالشهای مهم در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای مشتری محور شناخت مشتری است و درک تفاوت و رتبهبندی آنها و تخصیص بهینه منابع به آنها با توجه به ارزشی که برای شرکتها دارند، ...
-
بررسی تأثیر فرسودگی شغلی و اعتیاد به کار بر تعهد سازمانی
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2014-11-22)پژوهش حاضر به بررسی تأثیر فرسودگی شغلی و اعتیاد به کار با تعهد سازمانی در بین پرستاران بیمارستان شهرستان زهک -در نیمه اول سال 139۳- پرداخته است. تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی بوده و با ...
-
تحلیل اثرات مدیریت دانش بر نگرش و رفتار سرمایهگذاران
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2014-11-22)هدف این پژوهش شناسایی اثرات مدیریت دانش بر رفتار سرمایهگذاران برای سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران است. نگرش سرمایهگذاران نیز به عنوان متغیر میانجی در این پژوهش استفاده شده است. ...
-
تحلیل استراتژیک توسعه کارآفرینی در صنایع شیلاتی استان بوشهر با رویکرد ترکیبی SWOT-AHP
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2014-11-22)هدف در این مقاله بهرهگیری از تفکر کارآفرینانه برای تدوین استراتژیهایی است که فعالیتهای سنتی شیلاتی در استان بوشهر را به سمت فعالیتهایی نوآورانه سوق دهد. بر همین اساس، با بکارگیری مدل ...
-
طراحی ساختار سازمانی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی (مطالعه موردی: یکی از مراکز تحقیقاتی صنعت هوایی)
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2014-11-22)اهمیتسازماندهیپویادرسازمانهایکنونیولزومطراحیمجددسازمانبرکسیپوشیدهنیست.سازمانهای امروزیدائماًدرپیبهبودوطراحیمجددساختارهایخوددرمرزهایفازیهستندوبهتجربهثابتشده استوجودپویاییسازمانیمو ...
-
طراحی مدل تأثیر سبک رهبری بر فراموشی سازمانی هدفمند و عملکرد سازمانی با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2014-11-22)



