دوره 4, شماره 13
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی و تبیین مدل رفتارهای شهروندی سازمانی در سازمان¬های دولتی
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-10-23)رفتارهای شهروندی سازمانی رفتارهایی هستند که در شرح شغل و شرایط احراز بیان نشده و از کارکنان نیز انتظار نمیرود. محققان پیامدهای فردی و سازمانی بسیاری را برای این گونه رفتارها ذکر کردهاند، از این رو مدیران تمایل دارند که ...
-
بررسی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در سازمان مدیریت بحران
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-10-23)مدیریت دانش به عنوان یک رویکرد که بر اساس آن سازمان به شناسایی، خلق، دست یابی و بکارگیری دانش به منظور بهبود و ارتقاء بهرهوری در سازمان میپردازد، معرفی میگردد. امروزه نقش و اهمیت مدیریت دانش بیش از پیش آشکار شده و اجرای ...
-
مدل تصمیم گیری گروهی چند معیاره فازی برای غربال سازی عوامل استراتژیک ماتریس SWOT
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-10-23)ماتریس قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدها، یکی از ابزارهای شناخته شده برای تحلیل موارد استراتژیک در فرآیند مدیریت استراتژیک است که اگر به طور صحیح بکار برده شود، می تواند مبنا و اساس خوبی برای تنظیم و تدوین موفقیت آمیز ...
-
بررسی رابطه هماهنگی بین استراتژی منابع انسانی و استراتژی تصمیم¬گیری اخلاقی با عملکرد سازمانی : پژوهشی در سازمانهای تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-10-23)این مقاله ارتباط استراتژیهای منابع انسانی و استراتژیهای تصمیمگیری اخلاقی را با عملکرد سازمانی مورد بررسی قرار میدهد. جامعه آماری پژوهش وزارت جهاد کشاورزی و نمونه آماری سازمانهای تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی میباشد. ...
-
بررسی تأثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری(مورد مطالعه : خودروهای وارداتی شهر مشهد)
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-10-23)تأمین رضایت مشتری در همهی سازمانها اعم از دولتی و خصوصی و همچنین در بخش خدمات و تولید محصولات به عاملی تعیین کننده در کسب موفقیت تجاری تبدیل شده است. بر این اساس، نمایندگیهای فعال در صنعت خودرو از این قاعده مستثنی ...



