نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorموسی خانی, مرتضیfa_IR
dc.contributor.authorالوانی, سیدمهدیfa_IR
dc.contributor.authorمحمودزاده, ابراهیمfa_IR
dc.contributor.authorعلی‌دادی تلخستانی, یاسرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:17:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:17:33Z
dc.date.available1399-07-09T03:17:33Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:17:33Z
dc.date.issued2019-06-22en_US
dc.date.issued1398-04-01fa_IR
dc.date.submitted2017-12-26en_US
dc.date.submitted1396-10-05fa_IR
dc.identifier.citationموسی خانی, مرتضی, الوانی, سیدمهدی, محمودزاده, ابراهیم, علی‌دادی تلخستانی, یاسر. (1398). عوامل موثر بر ایجاد سرمایه اجتماعی دوسوتوان. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول), 28(92), 35-64. doi: 10.22054/jmsd.2019.10104fa_IR
dc.identifier.issn2251-8037
dc.identifier.issn2476-5988
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jmsd.2019.10104
dc.identifier.urihttp://jmsd.atu.ac.ir/article_10104.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/237627
dc.description.abstractدوسوتوانی سازمانی به توانایی در اکتشاف و بهره‌برداری همزمان، اطلاق می­شود. برای دستیابی به آن به منابع مختلفی نیاز است که مهمترین منبع، سرمایه اجتماعی است. این مطالعه به دنبال شناسایی عوامل موثر بر ایجاد سرمایه اجتماعی دوسوتوان در سازمانی دفاعی-صنعتی بود. برای دستیابی به هدف پژوهش، از روش ترکیبی (پژوهش­های کمی و کیفی)، استفاده شد. ابتدا از گروه کانونی استفاده شد و بر مبنای نتایج آن، پرسشنامه­ای محقق‏ساخته تهیه و در سازمان دفاعی توزیع شد. 32 گویه استخراجی از ادبیات و جلسات کانونی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری (روش کمترین مربعات جزئی) و در قالب سه نوع سرمایه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت. برمبنای نتایج، سرمایه اجتماعی ساختاری با ابعاد هسته­های قوی، و روابط سست، سرمایه اجتماعی شناختی با ابعاد ارزش‏ها، چشم‏انداز و زبان مشترک و سرمایه اجتماعی رابطه‏ای با ابعاد اعتماد، نرم‏ها و هویت دارای بیشترین اهمیت در ایجاد سرمایه اجتماعی دوسوتوان در سازمان مورد مطالعه بود.fa_IR
dc.format.extent477
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت (بهبود و تحول)fa_IR
dc.relation.ispartofManagement Studies in Development and Evolutionen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jmsd.2019.10104
dc.subjectاکتشافfa_IR
dc.subjectبهره‌برداریfa_IR
dc.subjectدوسوتوانیfa_IR
dc.subjectسرمایه اجتماعیfa_IR
dc.subjectسرمایه اجتماعی دوسوتوانfa_IR
dc.titleعوامل موثر بر ایجاد سرمایه اجتماعی دوسوتوانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت، دانشکده مدیریت و اقتصاد، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت، گروه مدیریت دولتی، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوینfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت استراتژیک، مجتمع دانشگاهی مدیریت و فناوری‌های نرم، دانشگاه صنعتی مالک اشترfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت منابع انسانی،گروه مدیریت دولتی، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوینfa_IR
dc.citation.volume28
dc.citation.issue92
dc.citation.spage35
dc.citation.epage64


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد