مرور دوره 28, شماره 94 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارائه الگویی برای درک هزینه های رفتار بد کارکنان شعب بانکها
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)این پژوهش با هدف ارائه الگویی برای درک هزینههایِ وجودِ بدرفتاریِ کارکنان شعب بانکها، با رویکرد کیفی و روش داده بنیاد صورت پذیرفته است. همچنین تجزیه و تحلیل آن نیز با رویکرد کیفی انجام شده است. جامعه حاضر در این پژوهش ...
-
الگوی مدیریت اوقات فراغت کارکنان در محل کار با رویکرد ترکیبی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)پژوهش حاضر با هدف واکاوی الگوی مدیریت اوقات فراغت کارکنان در محل کار با بهره گیری از رویکرد ترکیبی و استفاده از طرح نظاممند نظریه داده بنیاد در بخش کیفی انجام شده است. به این منظور ضمن انجام مصاحبه باز با 16 نفر از خبرگان ...
-
تأثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر طرح جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی با تبیین نقش متغیرهای تعدیل کننده عدم تقارن اطلاعاتی و تعهد سازمانی است. روش پژوهش ازنظر هدف کاربردی و در زمره پژوهشهای توصیفی و پیمایشی است. ابزار ...
-
تبیین سبکهای رهبری و مهارتهای ارتباطی مدیران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)زمینه و هدف: جایگاه و نقش مدیران بهعلت تأثیری که بر افراد زیردست و همچنین بر عملکرد یک سیستم و بهطور خاص یک سازمان میگذارند، از اهمیت بهسزایی برخوردار است. در این میان، ساختارهای بنیادین شخصیتی، رفتارها و سبکهای ...



