مرور دوره 28, شماره 94 بر اساس عنوان

  • ارائه الگویی برای درک هزینه های رفتار بد کارکنان شعب بانکها 

    طولابی, زینب؛ محمدی, اسفندیار؛ خدادادیان, برومند (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)
    این پژوهش با هدف ارائه الگویی برای درک هزینه‌هایِ وجودِ بدرفتاریِ کارکنان شعب بانکها، با رویکرد کیفی و روش داده بنیاد صورت پذیرفته است. همچنین تجزیه و تحلیل آن نیز با رویکرد کیفی انجام شده است. جامعه حاضر در این پژوهش ...

  • الگوی مدیریت اوقات فراغت کارکنان در محل کار با رویکرد ترکیبی 

    تیموری, هادی؛ فروزان, فرخنده؛ صفری, علی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)
    پژوهش حاضر با هدف واکاوی الگوی مدیریت اوقات فراغت کارکنان در محل کار با بهره گیری از رویکرد ترکیبی و استفاده از طرح نظام‏مند نظریه داده بنیاد در بخش کیفی انجام شده است. به این منظور ضمن انجام مصاحبه باز با 16 نفر از خبرگان ...

  • تأثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی 

    حمیدی زاده, علی؛ باباشاهی, جبار؛ کنف چیان, مریم (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)
    هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر طرح جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی با تبیین نقش متغیرهای تعدیل کننده عدم تقارن اطلاعاتی و تعهد سازمانی است. روش پژوهش ازنظر هدف کاربردی و در زمره پژوهش‌های توصیفی و پیمایشی است. ابزار ...

  • تبیین ‌سبک‌های رهبری و مهارت‌های ارتباطی مدیران 

    جباری, محمدرضا؛ درانی, کمال؛ رحیمی نژاد, عباس (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)
    زمینه و هدف: جایگاه و نقش مدیران به­علت تأثیری که بر افراد زیردست و همچنین بر عملکرد یک سیستم و به­طور خاص یک سازمان می­گذارند، از اهمیت به­سزایی برخوردار است. در این میان، ساختار­های بنیادین شخصیتی، رفتار­ها و سبک­های ...