مرور دوره 10, 37.38 بر اساس موضوع "الگوی ارتباطات آمیخته"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-08-23)به منظور دستیابی به الگوی مناسبی برای آمیخته ی ارتباطات و پیشبرد در صنعت گردشگری ایران، چارچوب نظری فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر که محور اصلی فعالیت های گردشگری هستند مطالعه و بررسی می شود و تاثیر مجاری ...



