دوره 13, شماره 49

 

ارسال های اخیر

  • سازمان های غیر دولتی و چالش های پاسخگویی 

    الوانی, سید مهدی؛ قشقایی, فرشته (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-05-22)
    زندگی در دهکده ی جهانی با سرعت روزافزون ارتباطات و وابستگی کشورها به هم به اشکال مختلف موجب مواجه شدن انسانها با مشکلات عدیده ای می شود که سازمانها و نهادهای موجود از عهده ی حل آنها بر نخواهند آمد. سازمان های جامعه ...

  • ارزیابی و محاسبه ی نرخ ریسک تجمیعی پروژه های پژوهش و توسعه تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی 

    خوزشید, صدیقه؛ لوکاس, کارو (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-05-22)
    ارزیابی؛ مرحله ی مهمی در فرایند تصمیم گیری کمیته های تخصصی – پژوهشی سازمان های بزرگ و مراکز پژوهشی است که با عدم اطمینان ناشی از فقدان دانش و اطلاعات درباره اقدامات و پیامدهای آنها آمیخته شده است. یک رویکرد سنتی برای بیان ...

  • طرح ریزی استراتژیک – فقط یک گام تا اجرا 

    محمودزاده, ابراهیم (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-05-22)
    هر چه تغییرات محیط سریع تر می شود سطوح رقابت شدیدتر می شود و سازمان ها فرصت کمتری برای تصمیم گیری و اجرا در اختیار دارند. بر همین اساس حلقه بین طرح ریزی و پیاده سازی تنگ تر و تنگ تر می شود. مدیریت استراتژیک چیزی بجز مدیریت ...

  • بازاریابی جهانی فردمحور: تطبیق دادن بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک 

    بحرینی زاده, منیژه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-05-22)
    در دهه های اخیر دو روند به ظاهر متناقض در تفکرات بازاریابی به وجود آمده است. تحت عنوان بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک. در این مقاله ضمن تشریح مبانی نظری هر یک از دو روند و مرور سیر تاریخی گذر از بازاریابی محلی به ...