دوره 19, شماره 68

 

ارسال های اخیر

  • رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت خدمات شهری در پروژه‌های توسعه خدمات جدید 

    میرغفوری, سید حبیب الله (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)
    شواهد فراوانی وجود دارد مبنی بر اینکه سیستم خدمتی که خوب طراحی و توسعه یافته نماینده ی کیفیت زندگی در جامعه است. بسیار اهمیت دارد که به جهت حظور و ادامه بقای در بازار، سازمانهای خدماتی بطور موفقیت آمیزی خدمات جدیدشان را ...

  • چارچوبی نظام‌مند برای تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر اعتماد سیاسی در ایران 

    زاهدی, شمس‌السادات؛ خانباشی, محمّد (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)
    پژوهش‌ها حاکی از آن است که بخش عظیمی از بی‌اعتمادی به عدم پاسخگویی و بی‎کفایتی دولت‌ها مربوط است. شواهد نشان می‌دهد که افزایش منابع و مسئولیت‌های بخش عمومی با میزان پاسخگویی آن هماهنگ نبوده است. اما احتمالا عوامل محیطی ...

  • رابطه بین رضایت شغلی، نیاز به کنترل، نیاز به کسب موفقیت و نیاز به کسب قدرت کارکنان 

    صحت, سعید؛ عطوفی, امین؛ جعفری, فربد (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)
    اهمیت رضایت شغلی در ابعادی از قبیل عملکرد، تعهد شغلی و مباحثی از این قبیل بر هیچ یک از مدیران پوشیده نیست و مطالعات بسیاری نیز در این زمینه انجام شده است. از طرفی یکی از ابعاد تأثیرگذار ...

  • تبیین الگوی ارزیابی خود مبنا و مستمر عملکرد 

    رمضانیان, محمدرحیم؛ یاکیده, کیخسرو؛ اویسی عمران, اکرم (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)
    در این مقاله با هدف بررسی تغییرات بهره­وری، دو فن شناخته شده ارزیابی طی زمان یعنی تحلیل پنجره و شاخص مالم­کوئیست مورد بررسی قرار گرفته و با انتخاب طول مناسب برای پنجره، تحلیل پنجره و ویرایش جدیدتری از مالم­کوئیست در چارچوبی ...