دوره 19, شماره 68
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رتبهبندی عوامل حیاتی موفقیت خدمات شهری در پروژههای توسعه خدمات جدید
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)شواهد فراوانی وجود دارد مبنی بر اینکه سیستم خدمتی که خوب طراحی و توسعه یافته نماینده ی کیفیت زندگی در جامعه است. بسیار اهمیت دارد که به جهت حظور و ادامه بقای در بازار، سازمانهای خدماتی بطور موفقیت آمیزی خدمات جدیدشان را ...
-
چارچوبی نظاممند برای تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر اعتماد سیاسی در ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)پژوهشها حاکی از آن است که بخش عظیمی از بیاعتمادی به عدم پاسخگویی و بیکفایتی دولتها مربوط است. شواهد نشان میدهد که افزایش منابع و مسئولیتهای بخش عمومی با میزان پاسخگویی آن هماهنگ نبوده است. اما احتمالا عوامل محیطی ...
-
رابطه بین رضایت شغلی، نیاز به کنترل، نیاز به کسب موفقیت و نیاز به کسب قدرت کارکنان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)اهمیت رضایت شغلی در ابعادی از قبیل عملکرد، تعهد شغلی و مباحثی از این قبیل بر هیچ یک از مدیران پوشیده نیست و مطالعات بسیاری نیز در این زمینه انجام شده است. از طرفی یکی از ابعاد تأثیرگذار ...
-
تبیین الگوی ارزیابی خود مبنا و مستمر عملکرد
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)در این مقاله با هدف بررسی تغییرات بهرهوری، دو فن شناخته شده ارزیابی طی زمان یعنی تحلیل پنجره و شاخص مالمکوئیست مورد بررسی قرار گرفته و با انتخاب طول مناسب برای پنجره، تحلیل پنجره و ویرایش جدیدتری از مالمکوئیست در چارچوبی ...



