دوره 24, شماره 78

 

ارسال های اخیر

  • سخن سردبیر 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)

  • تاثیر تقاضاهای شغلی بر تعلق خاطر شغلی کارکنان 

    رهنما, محمدرحیم؛ خوارزمی, امید علی؛ بیگی نصر آبادی, فاطمه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    تقاضاهای شغلی اعم از تقاضاهای چالشی و بازدارنده از مهمترین پیش نیازهای تعلق خاطر شغلی هستند. هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر تقاضاهای چالش زا و تقاضاهای بازدارنده بر تعلق خاطر شغلی کارکنان و تعیین اثرگذارترین شاخص های ...

  • فراتحلیل ارتباط میان کیفیت زندگی کاری و تعهّد سازمانی 

    رضائی منش, بهروز؛ عباس پور, جعفر (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    با توجه به رشد تحقیقات در حوزۀ علوم انسانی و اجتماعی، دانشمندان به این نتیجه رسیده­اند که تسلط بر تمام ابعاد یک مسأله تا حد زیادی امکان­پذیر نیست؛ بنابراین به انجام تحقیقات ترکیبی روی آورده­اند که عصارۀ تحقیقات موجود در ...

  • تعیین تاثیر رضایت از جبران خدمات مالی و غیر مالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان با نقش میانجی ادراک از عدالت سازمانی 

    شائمی, علی؛ صفری, علی؛ سلیمیان, سمانه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر رضایت از جبران خدمات مالی و غیرمالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان  با در نظر گرفتن نقش میانجی عدالت سازمانی ادراک شده صورت پذیرفته است. جامعه آماری 862 نفر از کارکنان شهرداری اصفهان بودکه 314 ...

  • ارتباط بین اعتماد سازمانی، حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی 

    بهرامی, حمید رضا؛ صریحی اسفستانی, رسول (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    چکیده موفقیت در دنیای رقابتی به توانائی توسعه روابط مبتنی بر اعتماد نیاز دارد و کلید اصلی آن به شمار می‎رود. بر این اساس سازمان‎ها و کارکنان نیاز دارند که هم خودشان قابل اعتماد باشند و هم به یکدیگر اعتماد کنند. تعهد ...