دوره 24, شماره 78
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تاثیر تقاضاهای شغلی بر تعلق خاطر شغلی کارکنان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)تقاضاهای شغلی اعم از تقاضاهای چالشی و بازدارنده از مهمترین پیش نیازهای تعلق خاطر شغلی هستند. هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر تقاضاهای چالش زا و تقاضاهای بازدارنده بر تعلق خاطر شغلی کارکنان و تعیین اثرگذارترین شاخص های ...
-
فراتحلیل ارتباط میان کیفیت زندگی کاری و تعهّد سازمانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)با توجه به رشد تحقیقات در حوزۀ علوم انسانی و اجتماعی، دانشمندان به این نتیجه رسیدهاند که تسلط بر تمام ابعاد یک مسأله تا حد زیادی امکانپذیر نیست؛ بنابراین به انجام تحقیقات ترکیبی روی آوردهاند که عصارۀ تحقیقات موجود در ...
-
تعیین تاثیر رضایت از جبران خدمات مالی و غیر مالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان با نقش میانجی ادراک از عدالت سازمانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر رضایت از جبران خدمات مالی و غیرمالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی عدالت سازمانی ادراک شده صورت پذیرفته است. جامعه آماری 862 نفر از کارکنان شهرداری اصفهان بودکه 314 ...
-
ارتباط بین اعتماد سازمانی، حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)چکیده موفقیت در دنیای رقابتی به توانائی توسعه روابط مبتنی بر اعتماد نیاز دارد و کلید اصلی آن به شمار میرود. بر این اساس سازمانها و کارکنان نیاز دارند که هم خودشان قابل اعتماد باشند و هم به یکدیگر اعتماد کنند. تعهد ...



