ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی ازمنظر کارکنان
(ندگان)پدیدآور
دین, دکترسید رضا سیدجواالماسی, مسعودنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
مقاله حاضر حاصل تحقیقی میدانی است که هدف از ان تعیین کیفبت خدمات ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی، از دیدگاه کارکنان آن سازمان می باشد بر این اساس در این پژوهش از مدل مقیاس کیفیت خدمات به منظور ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجنماعی، به مشتریان خود استفاده شده است
جامعه آماری ابن تحقیق کلیه کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهر تهران و نمونه آماری 123 نفر از کارکنان آن سازمان میباشد. نتایج حاصل از این تحقبق نشان می دهد که کارکنان این سازمان خود بر این باور هستند که عملکرد سازمان کمتر از انتظارات مشتریان می باشد و در حقیقت ارائه دهندگان، خود، کیفیت خدمات ارائه شده را در سطح پایینی ارزیابی می کنند
کلید واژگان
اطمینان خاطرپاسخگویی
عوامل محسوس (شواهد فیریکی)
قابلیت اعتبار
کیفیت خدمات
مقیاس کیفیت خدمات
همدلی
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2003-05-221382-03-01
ناشر
پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran
شاپا
2423-69422423-6934




