طراحی الگوی برنامۀ درسی با رویکرد خدماتمحور در سازمانها برای دانشجویان
(ندگان)پدیدآور
قاسمپور خوشرودی, الههناطقی, فائزهجلالوندی, مهنازنوع مدرک
Textمقاله کاربردی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در پژوهش حاضر پژوهشگران درصدد بودند الگوی پیشنهادی برنامة درسی خدماتمحور را برای دروس دانشگاهی طراحی کنند. پژوهش با استفاده از روشهای پژوهش کیفی به منظور پاسخگویی به سه سؤال اساسی شکل گرفت. سؤال اول، مبنی بر تبیین مبانی برنامة درسی خدماتمحور، با استفاده از روش پژوهش اسنادیـ استنتاجی پاسخ داده شد. در ادامه، عناصر اساسی برنامة درسی خدماتمحور شامل اهداف، محتوا، رویکردهای یاددهیـ یادگیری، و ارزشیابی با استفاده از مصاحبة نیمهساختاریافته و تحلیل دادههای حاصل تبیین شد. در نهایت، با بهرهگیری از روش پژوهش نظریهای، الگوی پیشنهادی برنامة درسی خدماتمحور طراحی شد؛ بدین منظور که دانشجویانی مسئولیتپذیر و کارآمد در محیط کاری و جامعه تربیت شوند.
کلید واژگان
آموزش عالیالگو
برنامة درسی
سازمانها
یادگیری خدماتمحور
فرهنگ سازمانی و کار آفرینی
شماره نشریه
4تاریخ نشر
2019-12-221398-10-01
ناشر
پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری، دانشکدة علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک، ایراناستادیار، دانشکدة علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک، ایران
استادیار، دانشکدة علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک، ایران
شاپا
2423-69422423-6934




