• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی"
    • دوره 17, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی"
    • دوره 17, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    طراحی الگوی برنامۀ درسی با رویکرد خدمات‌محور در سازمان‌ها برای دانشجویان

    (ندگان)پدیدآور
    قاسم‌پور خوشرودی, الههناطقی, فائزهجلالوندی, مهناز
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    773.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله کاربردی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در پژوهش حاضر پژوهشگران درصدد بودند الگوی پیشنهادی برنامة درسی خدمات‌محور را برای دروس دانشگاهی طراحی کنند. پژوهش با استفاده از روش‌های پژوهش کیفی به منظور پاسخگویی به سه سؤال اساسی شکل گرفت. سؤال اول، مبنی بر تبیین مبانی برنامة درسی خدمات‌محور، با استفاده از روش پژوهش اسنادی‌ـ استنتاجی پاسخ داده شد. در ادامه، عناصر اساسی برنامة درسی خدمات‌محور شامل اهداف، محتوا، رویکردهای یاددهی‌ـ یادگیری، و ارزشیابی با استفاده از مصاحبة نیمه‌ساختاریافته و تحلیل داده‌های حاصل تبیین شد. در نهایت، با بهره‌گیری از روش پژوهش نظریه‌ای، الگوی پیشنهادی برنامة درسی خدمات‌محور طراحی شد؛ بدین منظور که دانشجویانی مسئولیت‌پذیر و کارآمد در محیط کاری و جامعه تربیت شوند.
    کلید واژگان
    آموزش عالی
    الگو
    برنامة درسی
    سازمان‌ها
    یادگیری خدمات‌محور
    فرهنگ سازمانی و کار آفرینی

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2019-12-22
    1398-10-01
    ناشر
    پردیس فارابی دانشگاه تهران
    College of Farabi, University of Tehran
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری، دانشکدة علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک، ایران
    استادیار، دانشکدة علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک، ایران
    استادیار، دانشکدة علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک، ایران

    شاپا
    2423-6942
    2423-6934
    URI
    https://dx.doi.org/10.22059/jomc.2019.248802.1007421
    https://jomc.ut.ac.ir/article_73698.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230699

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب