مرور دوره 7, شماره 20 بر اساس موضوع "کیفیت خدمات"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادلهای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2010-01-21)هدف از این پژوهش سنجش و مقایسه کیفیت خدمات و رتبهبندی ابعاد آن در شعب بانک ملی شهر اصفهان میباشد. بدین منظور از مقیاس سیستمی مبادلهای استفاده شده است. این مدل مختص سنجش کیفیت خدمات بانکی میباشد. پرسشنامه مستخرج از این ...



