• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 10, شماره 28
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 10, شماره 28
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو

    (ندگان)پدیدآور
    شاه طهماسبی, اسماعیلنسائی, خبات
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    234.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    مشارکت در برند می­تواند علامت­ خاصی برای مشتریان باشد که در تحقیقات کنونی و به خصوص محصولات راهبردی چون خوردرو کمتر به آن توجه شده ­است. این تحقیق با هدف تحلیل نگرش و انتظارات مشتری از مشارکت برند در ابعاد مهمی چون قیمت گذاری، مسئولیت، شهرت و انتخاب برند انجام گردیده ­است. در این تحقیق از روش توصیفی تحلیلی و ابزار پرسشنامه­ ای استفاده شد. جامعه آماری تحقیق دانشجویان مدیریت و صنایع دانشگاه­های سراسری تهران بوده­اند که تعداد نمونه 370 نفر می­باشد. نوآوری خاص تحقیق نیز در بررسی نحوه نام­گذاری برند برای محصولات با برند مشترک بوده ­است. روایی محتوای پرسشنامه به صورت صوری بررسی شد و ضریب آلفا کرونباخ برای پایایی 0.822 بوده است. به عنوان نتیجه می ­توان گفت یکی از روش­های تقویت برند در میان مشتریان برای برندهای همکار و برای به نمایش گذاشتن قدرت کارکردی و کیفیتی تولیدات برای برندهای اصلی، استفاده از محصولات با برند مشترک می­باشد. در حال حاضر مشارکت در محصول گوشی همراه از بعد تناسب، تکمیل کنندگی و عقلایی بودن بسیار مناسب است. همچنین شهرت بیشتر مهم­ترین دلیل برای انتخاب برند به عنوان برند اصلی است. از سوی دیگر، در برندگذاری توجه به مشخص بودن شرکت­های مشارکت کننده در نام محصول مشترک، به شدت تاکید می­گردد.
    کلید واژگان
    مشارکت برند
    برند اصلی و همکار
    تئوری سیگنال
    قیمت گذاری
    مسئولیت

    شماره نشریه
    28
    تاریخ نشر
    2015-09-23
    1394-07-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    دکتری مدیریت بازاریابی بین الملل، دانشگاه تربیت مدرس، تهران
    دکتری مدیریت بازاریابی بین الملل، دانشگاه تربیت مدرس، تهران

    شاپا
    1735-949X
    2008-255X
    URI
    http://jomm.srbiau.ac.ir/article_7891.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230294

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب