• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 3, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 3, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن

    (ندگان)پدیدآور
    کافی, بهروزعبدالکریمی, مهوش
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    792.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    توسعه مخابرات و مسا ئل خصوصی سازی بازارهای مخابراتی، فشار معکوس را به نر خ های محاسباتی بین المللی وارد کرده است . یکی از فناور ی های پیشرفته ای که باعث ایجاد اختلال در نظام محاسباتی شرکت های مخابراتی شده است پدیده VoIP (تلفن اینترنتی) است. با توجه به کسری تراز مبادلات ارزی ارتباطات بین الملل به مبالغ 41، 61 و 56 میلیون دلار در سال های 1381 لغایت 1383 شرکت مخابرات ایران باید راهبرد بلندمدت خود را برای گذر از شبکه های سنتی، تدوین کند تا در سا لهای آتی با زیا نهای هنگفت تری روبرو نشود. پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر در ایجاد کسری تراز مبادلات ارزی موصوف، اندازه گیری میز ان تاثیر عوامل شناسایی شده در کسری تراز ارزی و طبق ه بندی و اولویت بندی عوامل شناسایی شده صورت گرفته است. این پژوهش دارای هشت فرضیه به شرح زیر می باشد: -1 شیوه رهبری و مدیریت ارشد 2- عامل مدیریت بازاریابی 3- عامل مدیریت فنی و تکنولوژیکی -4 عامل مدیریت منابع انسانی 5- عامل مدیریت مالی 6- عامل مدیریت تدارکاتی -7 عامل پشتیبانی سایر سازمان های دولتی و بین المللی در ایجاد کسری تراز مبادلات ارزی ارتباطات بین الملل شرکت مخابرات ایران موثر است و فرضیه هشتم بین میزان تاثیر مجموعه عوامل مدیریتی مورد بررسی در ایجاد کسری تراز ارزی مذکور، تفاوت معنادار وجود دارد. پرسشنامه طراحی شده از طریق Pilot Study بوده و در مجموع به بررسی تاثیر هفت عامل  مدیریتی و 31 خرده مقیاس م یپردازد و از روایی و پایایی کافی در مراحل مختلف برخوردار بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از دو روش آزمون ناپارامتری و پارامتری مناسب صورت پذیرفته است. نتایج به طور کلی نشان داد که هشت فرضیه در سطح اطمینان 99 % مورد تایید قرار گرفت که با توجه به نتایج به دست آمده پیشنهادات و راهبردهای موثری در راستای افزایش درآمدهای ارزی ارتباطات بین الملل شرکت مخابرات ایران ارائه گردید.
    کلید واژگان
    کسری تراز مبادلات ارزی ارتباطات بین الملل
    تلفن اینترنتی
    ترافیک وارده و صادره
    رده بندی دیجیتال هم زمان انتقال
    شبکه هوشمند نسل آینده
    رهبری و مدیریت ارشد
    مدیریت بازاریابی
    مدیریت فنی و تکنولوژیکی
    پشتیبانی سایر سازمان های دولتی کشوری و بین المللی

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2008-03-20
    1387-01-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت
    دانش آموخته دکتری مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران

    شاپا
    1735-949X
    2008-255X
    URI
    http://jomm.srbiau.ac.ir/article_2772.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230224

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب