نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنایب زاده, شهنازfa_IR
dc.contributor.authorدهقان دهنوی, حسنfa_IR
dc.contributor.authorفیضی, محمد رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:56:11Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:56:11Z
dc.date.available1399-07-09T02:56:11Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:56:11Z
dc.date.issued2010-03-21en_US
dc.date.issued1389-01-01fa_IR
dc.date.submitted2013-09-22en_US
dc.date.submitted1392-06-31fa_IR
dc.identifier.citationنایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن, فیضی, محمد رضا. (1389). ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ). مدیریت بازاریابی, 5(8), 141-165.fa_IR
dc.identifier.issn1735-949X
dc.identifier.issn2008-255X
dc.identifier.urihttp://jomm.srbiau.ac.ir/article_1767.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230178
dc.description.abstractاین پژوهش به منظور ار زیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده از روش سروکوال که ابزاری برای اندازه گیری کیفیت خدمات و شناسایی و تحلیل شکاف های موجود بین انتظارات و ادراکات دریافت کنندگان خدمات می باشد انجام گرفته است .در تحقیق حاضر به بررسی میزان شکاف بین انتظارات و خدمات ادراک شده توسط مشتریان بانک ملی در هریک از ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات پرداخته شده و سپس رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات بر مبنای میزان اهمیت هر یک از ابعاد از نظر مشتریان به عنوان هدف اصلی تحقیق پیگیری شده است. روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی وبا توجه به نوع و ماهیت مسئله و نیز اهداف و سوالات تحقیق توصیفی می باشد؛ برای جمع آوری داده های تحقیق نیز از روش پیمایش (پرسشنامه) استفاده شده است . جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان بانک ملی شهر یزد که از بین خدمات مختلف مرتبط با بانکداری الکترونیک حداقل از ملی کارت برخوردار باشند تشکیل می دهند و به منظور انتخاب نمونه معرف جامعه آماری از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده شده و نمونه ای با حجم 385 نفر از طریق پرسشنامه استاندارد ومورد مراجعه در تحقیقات بین المللی مورد پرسش و نظرخواهی قرار گرفته اند.fa_IR
dc.format.extent339
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بازاریابیfa_IR
dc.relation.ispartofJounal of Marketing Managementen_US
dc.subjectخدماتfa_IR
dc.subjectکیفیتfa_IR
dc.subjectبانکداری الکترونیکfa_IR
dc.subjectسروکوالfa_IR
dc.titleارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue8
dc.citation.spage141
dc.citation.epage165


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد