ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP
(ندگان)پدیدآور
موسی خانی, مرتضینصر آبادی, محمدحسننوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
تحقیق حاضر به بررسی میزان تاثیر پذ یری غیر مستقیم وفاداری مشتریان صنعت ISP از متغیرهای ک یفیت شبکه ، اصلاح خطاها و رابطه رفتار فروش با استفاده از مکانیزم کیفیت ارتباط شامل دو متغیر رضایتمندی واطمینان و هم چنین چگونگی تعدیل روابط فوق توسط کاربران فن آوری اطلاعات که برای اولین بار از این خدمات استفاده کرده اند، می پردازد. شرکتهای فراهم کننده خدمات ا ینترنتی مشتریان خود را از طریق ارائه بسته های رقابتی گوناگون (مانند قراردادن جایزه ،اینترنت رایگان،حل سریع مشکلات مشتریان و تلاش در جهت حفظ رضایت آنها و ....... ) جستجو و جذب می کنند و در نتیجه برای اینکه یک شرکت بتواند ، در این محیط رقابتی باقی بماند ، نیاز به روی کرد یا روشی دارد که قوت ها و مرز قدرت رقابتی شرکت را در رابطه با موارد فوق نسبت به سا یر رقبا در ب ین مشتریان به خوبی نشان داده و باعث ایجاد یک ارتباط قوی بین دنیای اینترنت و یک کاربر شود .کیفیت ارتباط از جمله این ابزارهاست که به دنبال ارزیابی کلی انداز ه و قدرت ارتباط است، برای اینکه این ارتباط، نیازها و انتظارات بخشهای درگیر را بر مبنای یک تماس یا رویداد موفق یا ناموفق معرفی می کند.
کلید واژگان
کیفیت ارتباطرضایتمندی
اطمینان
کیفیت شبکه
رابطه ی رفتار فروش
اصلاح خطاها
وفاداری
شماره نشریه
9تاریخ نشر
2010-09-231389-07-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتشاپا
1735-949X2008-255X




