نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبهبودی, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorعابدینی کشکسرای, امیرfa_IR
dc.contributor.authorجلیلوند شیرخانی تبار, مرضیهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:55:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:55:58Z
dc.date.available1399-07-09T02:55:58Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:55:58Z
dc.date.issued2013-03-21en_US
dc.date.issued1392-01-01fa_IR
dc.date.submitted2013-08-20en_US
dc.date.submitted1392-05-29fa_IR
dc.identifier.citationبهبودی, مهدی, عابدینی کشکسرای, امیر, جلیلوند شیرخانی تبار, مرضیه. (1392). پذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان بانک های ایرانی. مدیریت بازاریابی, 8(18), 21-46.fa_IR
dc.identifier.issn1735-949X
dc.identifier.issn2008-255X
dc.identifier.urihttp://jomm.srbiau.ac.ir/article_1016.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230101
dc.description.abstractاین مطالعه فراهم کننده بینش­هایی در خصوص عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان بانک­ها می­باشد. با استفاده از تلفن همراه برای انجام امور بانکی، بدیهی است که هر دو طرف مشتری و بانک سود می­برد و بار دیگر تکنولوژی­های نوین در تسهیل امور زندگی انسان نقش خود را نشان می­دهد. روندهای منفی در پذیرش این تکنولوژی، ضرورت بررسی عوامل موثر بر آن را ایجاب نموده است. این مطالعه یک مدل ترکیبی از مدل­های ارائه شده در مطالعات گذشته ارائه نموده و در جامعه ایران مورد آزمون قرار می­دهد. 361 نفر از دانشجویان در این مطالعه شرکت نمودند. مدل یابی معادلات ساختاری جهت بررسی اعتبار سازه­ها و آزمون فرضیه­ها مورد استفاده قرار گرفت که برای این امر از نرم­افزار ای­موس جهت تحلیل­ها استفاده شد. طبق یافته­های پژوهش، سازگاری با سبک زندگی و بعد از آن اعتماد دو عامل اساسی در پذیرش بانکداری همراه شناسایی شدند. سودمندی درک ­شده، اعتبار، سهولت استفاده، نیاز به تعامل حضوری، ریسک درک ­شده، و هزینه درک­ شده مشتریان به ترتیب سایر عواملی بودند که در پذیرش بانکداری همراه تاثیر گذار شناسایی شدند.fa_IR
dc.format.extent514
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بازاریابیfa_IR
dc.relation.ispartofJounal of Marketing Managementen_US
dc.subjectپذیرش بانکداری همراهfa_IR
dc.subjectریسک درک شدهfa_IR
dc.subjectاعتبار درک شدهfa_IR
dc.subjectسودمندی درک شدهfa_IR
dc.titleپذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان بانک های ایرانیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue18
dc.citation.spage21
dc.citation.epage46


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد