نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخواجویی, فاطمهfa_IR
dc.contributor.authorنایب زاده, شهنازfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:55:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:55:57Z
dc.date.available1399-07-09T02:55:56Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:55:57Z
dc.date.issued2013-07-23en_US
dc.date.issued1392-05-01fa_IR
dc.date.submitted2013-08-19en_US
dc.date.submitted1392-05-28fa_IR
dc.identifier.citationخواجویی, فاطمه, نایب زاده, شهناز. (1392). تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه). مدیریت بازاریابی, 8(19), 29-46.fa_IR
dc.identifier.issn1735-949X
dc.identifier.issn2008-255X
dc.identifier.urihttp://jomm.srbiau.ac.ir/article_1003.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230095
dc.description.abstractهدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین پنج عامل رضایت، بی­تفاوتی، موانع تغیر، اعتماد و تعهد به­ عنوان متغیر­های مستقل با وفاداری به­ عنوان متغیر وابسته است. این تحقیق تلفن همراه را مورد مطالعه قرار داده است. روش تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی بوده و بر حسب روش تحقیقی توصیفی از نوع همبستگی است که با به کارگیری ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی داده‌های مورد نیاز جمع‌آوری شده است. جامعه آماری این پژوهش، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران می­باشد و از روش نمونه­گیری طبقه­ای متناسب با حجم استفاده و تعداد 379 نمونه قابل قبول جمع‌آوری گردیده است. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم­افزار SPSS، برای بررسی تحلیل عاملی و از نرم­افزار LISREL، برای بررسی تحلیل مسیر استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می­دهد که متغیرهای رضایت و بی­تفاوتی تاثیر قابل توجهی روی وفاداری می­گذارد؛ در حالی که، متغیرهای موانع تغییر، اعتماد و تعهد تاثیری روی وفاداری نداشته است. این پژوهش می­تواند در راستای نتایج حاصل از آن، به دلیل ارائه­ی اطلاعات مفید در حوزه­ی بازاریابی رابطه­ای و خدمات، برای محققان و بازاریابان ارزشمند باشد. به­ علاوه، پیشنهاداتی را جهت بهبود و اثربخشی بیشتر نتایج حاصل از آن ارائه می­دهد.fa_IR
dc.format.extent601
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بازاریابیfa_IR
dc.relation.ispartofJounal of Marketing Managementen_US
dc.subjectوفاداریfa_IR
dc.subjectرضایتfa_IR
dc.subjectبی¬تفاوتیfa_IR
dc.subjectموانع تغییرfa_IR
dc.subjectاعتمادfa_IR
dc.subjectتعهدfa_IR
dc.subjectتلفن همراهfa_IR
dc.titleتاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue19
dc.citation.spage29
dc.citation.epage46


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد