مرور دوره 13, شماره 41 بر اساس موضوع "صنایع تبدیلی و تکمیلی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-12-22)یکی از راهکارهای توسعه کشاورزی صنایع تبدیلی و تکمیلی با هدف جلوگیری از ضایعات محصولات بخش کشاورزی و دسترسی این محصولات به بازارهای داخلی و سطح بینالمللی است. این مطالعه به بررسی بازاریابی صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما ...



