مرور دوره 13, شماره 41 بر اساس موضوع "سودمندی ادراک شده"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-12-22)هدف: امروزه با توسعه فناوری اطلاعات، گرایش فزایندهای در پذیرش خرید اینترنتی از سوی مسافران شرکتهای هواپیمایی مشاهده میشود. با توجه به ماهیت خرید اینترنتی بلیط برخی از مشتریان همواره سطحی از ریسک را تجربه ...



