مرور دوره 13, شماره 41 بر اساس موضوع "خیرخواهی ادراک شده توسط مشتری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیر سرمایهگذاری بر روی تاکتیکهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خردهفروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای هاکوپیان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-12-22)بازاریابی رابطهای به عنوان توسعه و حفظ رابطه بلندمدت با مشتریان، تعریف شده و تأثیر فوقالعادهای در تئوری و عمل بازاریابی در دو دهه گذشته داشته بازاریابی یک رابطه دو طرفه است و باید منافع قوی را به اشتراک بگذارد. سپاسگذاری ...



