مرور دوره 13, شماره 41 بر اساس موضوع "باشگاه‌"

  • تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران 

    قربانی آسیابر, مجتبی؛ نادری نسب, مهدی؛ راه چمنی, احمد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-12-22)
    تداعیات برند، کیفیت مورد نظر برند را به ماهیتی شناخته شده پیوند می‌دهند. تداعیات برند خصوصیاتی از برند هستند که ذکر نام آن برند، در ذهن مشتری نقش می‌بندند. این تداعیات معانی ضمنی و صریحی هستند که مشتری را با نام یک برند ...