مرور دوره 5, شماره 9 بر اساس موضوع "اطمینان"

  • ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP 

    موسی خانی, مرتضی؛ نصر آبادی, محمدحسن (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2010-09-23)
    تحقیق حاضر به بررسی میزان تاثیر پذ یری غیر مستقیم وفاداری مشتریان صنعت ISP  از متغیرهای ک یفیت شبکه ، اصلاح خطاها و رابطه رفتار فروش با استفاده از مکانیزم کیفیت ارتباط شامل دو متغیر رضایتمندی واطمینان و هم چنین چگونگی تعدیل ...