مرور دوره 5, شماره 9 بر اساس موضوع "اصلاح خطاها"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2010-09-23)تحقیق حاضر به بررسی میزان تاثیر پذ یری غیر مستقیم وفاداری مشتریان صنعت ISP از متغیرهای ک یفیت شبکه ، اصلاح خطاها و رابطه رفتار فروش با استفاده از مکانیزم کیفیت ارتباط شامل دو متغیر رضایتمندی واطمینان و هم چنین چگونگی تعدیل ...



