مرور دوره 6, شماره 13 بر اساس تاریخ انتشار

  • بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) 

    عبدالوند, محمد علی؛ نیک فر, فاطمه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)
    هدف بازاریابی تامین و برآورده ساختن نیازها و خواسته­های مشتریان مورد نظر است. حوزه رفتار مصرف کننده به بررسی نحوه انتخاب، خرید، استفاده و مصرف کالاها، خدمات، ایده­ها و تجربیات از سوی افراد، گروه­ها و سازمان­ها برای تامین ...

  • بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی 

    صفرزاده, حسین؛ اسمعیلی, نجیبه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)
    مقاله حاضر "بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری­های مشترک بازاریابی" با هدف بررسی عوامل پنج­گانه تاثیرگذار بر نگرش خریداران نسبت به همکاری­های مشترک بازاریابی می­باشد. این عوامل عبارتند از موقعیت استفاده، مشخصه­های کاربر، ...

  • بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها 

    ابراهیمی, عبدالحمید؛ جوادی, مجید (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)
    تحقیق حاضر کوشش نموده تا به بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی­ها بپردازد. همه برنامه­ریزی­ها و فعالیت­های یک کسب و کار با فروش به ثمر می­رسد. یک فروشنده متبحر دارای ویژگی­هایی است ...

  • تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران 

    وظیفه دوست, حسین؛ عماری, حسین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)
    هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران است. همچنین در این پژوهش، تاثیر واسطه­ای سازه­های وفاداری به نام و نشان تجاری و تصویر ذهنی نام و نشان تجاری در شکل­گیری ارزش ...

  • تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده 

    حیدرزاده, کامبیز؛ بهبودی, مهدی؛ قدسی خواه, آتنه؛ منصفی, میترا؛ منشی, علی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)
    این مطالعه ارائه کننده مفهوم نوین تبلیغ ناملموس در تئوری تبلیغات است. مطالعه برای اولین بار اثربخشی نمایش ناملموس برند را مورد آزمون قرار داده است. در این مطالعه ابتدا با استفاده از روش مدل معادلات ساختاری مولفه‌ها و ...

  • بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده 

    نوربخش, سید کامران؛ پشنگ, لیلا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)
    هدف از این پژوهش بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه­مند در روابط کامل خریدار- فروشنده می­باشد. در این پژوهش استراتژی­های بازاریابی از دو دیدگاه مورد بررسی قرار می­گیرند. دیدگاه اول همان مدیریت آمیخته بازاریابی ...