مرور دوره 6, شماره 13 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)هدف بازاریابی تامین و برآورده ساختن نیازها و خواستههای مشتریان مورد نظر است. حوزه رفتار مصرف کننده به بررسی نحوه انتخاب، خرید، استفاده و مصرف کالاها، خدمات، ایدهها و تجربیات از سوی افراد، گروهها و سازمانها برای تامین ...
-
بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)مقاله حاضر "بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاریهای مشترک بازاریابی" با هدف بررسی عوامل پنجگانه تاثیرگذار بر نگرش خریداران نسبت به همکاریهای مشترک بازاریابی میباشد. این عوامل عبارتند از موقعیت استفاده، مشخصههای کاربر، ...
-
بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)تحقیق حاضر کوشش نموده تا به بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشیها بپردازد. همه برنامهریزیها و فعالیتهای یک کسب و کار با فروش به ثمر میرسد. یک فروشنده متبحر دارای ویژگیهایی است ...
-
تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران است. همچنین در این پژوهش، تاثیر واسطهای سازههای وفاداری به نام و نشان تجاری و تصویر ذهنی نام و نشان تجاری در شکلگیری ارزش ...
-
تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)این مطالعه ارائه کننده مفهوم نوین تبلیغ ناملموس در تئوری تبلیغات است. مطالعه برای اولین بار اثربخشی نمایش ناملموس برند را مورد آزمون قرار داده است. در این مطالعه ابتدا با استفاده از روش مدل معادلات ساختاری مولفهها و ...
-
بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2011-12-22)هدف از این پژوهش بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطهمند در روابط کامل خریدار- فروشنده میباشد. در این پژوهش استراتژیهای بازاریابی از دو دیدگاه مورد بررسی قرار میگیرند. دیدگاه اول همان مدیریت آمیخته بازاریابی ...



