مرور دوره 7, شماره 14 بر اساس موضوع "رضایت مشتری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)با افزایش رقابت جهانی و یکپارچگی بازراهای بین المللی، حفظ مشتریان به چالشی بزرگ برای شرکتهای تولیدی و خدماتی در قرن 21 مبدل گشته و مطالعه وفاداری مشتریان در سازمانها بسیار حیاتی است. بنابراین هدف مقاله حاضر نیز شناسایی ...



