مرور دوره 7, شماره 14 بر اساس موضوع "دولت سیار"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)هدف پژوهش سازمانهایی که به صورت کامل فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بخش بازاریابی خود به کار بستند قادر به رقابت اثر بخشتری بودهاند. فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان منبعی جهت نوآوری در خدمت و محصول نیز در نظر گرفته ...



