مرور دوره 8, شماره 18 بر اساس عنوان

  • بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک) 

    سرمد سعیدی, سهیل؛ جمشیدیان, محمد امین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-03-21)
    هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی و جنبه­های داخلی (رضایتمندی کارکنان) و جنبه­های خارجی (کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان) عملکرد سازمانی است. تحقیق حاضر ...

  • بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری 

    رنجبریان, بهرام؛ محمودی, ادریس؛ قاسمی, افشین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-03-21)
    یکی از معیارهای اثرگذار در فرآیند خرید، کشورسازنده و مبدا کالاها است. بسیاری از مردم، ذهنیتی که از یک کشور دارند را به کالاهای ساخته شده­ توسط آن کشور تعمیم می­دهند. این مسئله­ می­تواند برای صاحبان نام­های تجاری در اتخاذ ...

  • بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت 

    غفاری آشتیانی, پیمان؛ زنجیردار, مجید؛ پناهی وانانی, ماندانا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-03-21)
    با توجه به اهمیت غیر قابل انکار گفته­های شفاهی در بازاریابی به ویژه در بخش خدمات، مطالعه عوامل زمینه ساز آن امری ضروری است. با در نظر گرفتن ناملموس بودن خدمات و توجه به این نکته که مشتریان راضی مبلغان شرکت می­باشند، شرکت­ها ...