مرور دوره 8, شماره 18 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-03-21)هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی و جنبههای داخلی (رضایتمندی کارکنان) و جنبههای خارجی (کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان) عملکرد سازمانی است. تحقیق حاضر ...
-
بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-03-21)یکی از معیارهای اثرگذار در فرآیند خرید، کشورسازنده و مبدا کالاها است. بسیاری از مردم، ذهنیتی که از یک کشور دارند را به کالاهای ساخته شده توسط آن کشور تعمیم میدهند. این مسئله میتواند برای صاحبان نامهای تجاری در اتخاذ ...
-
بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-03-21)با توجه به اهمیت غیر قابل انکار گفتههای شفاهی در بازاریابی به ویژه در بخش خدمات، مطالعه عوامل زمینه ساز آن امری ضروری است. با در نظر گرفتن ناملموس بودن خدمات و توجه به این نکته که مشتریان راضی مبلغان شرکت میباشند، شرکتها ...



